Strony

niedziela, 22 maja 2011

Witajcie

Cóż tu dużo pisać, witam Was serdecznie na moim nowym blogu. Oczywiście możecie tu zgłaszać wszystkie swoje "ale", chociaż mam nadzieję, że nie będzie ich tak dużo. Chyba będzie się lepiej czytało (z uwagi na kolor szablonu) no i dla mnie jest to z pewnością dużo łatwiejsza opcja, ze względu na brak różnego rodzaju uciążliwości związanych z prowadzeniem bloga na Onecie.
Jeżeli są jakieś błędy/problemy z otwieraniem linków i tak dalej - nie wahajcie się o tym pisać :D. Postaram się poprawić jak najszybciej. 

Dziękuję mojemu kochanemu robaczkowi, który sprawił mi ten miły prezent ;*

12 komentarzy:

  1. Anonimowy8:38 PM

    No dobra, przenoszę się również i czekam cierpliwie do środy. D.

    OdpowiedzUsuń
  2. Sama założyłam bloga na blogspot. Od wczoraj mają tylko problem z wyświetlaniem zdjęć, a tak to fajny serwis. :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy11:58 PM

    Nie ważne gdzie, ważne jak. ;) Czekam na nn. Pozdrawiam, Melancholia.

    OdpowiedzUsuń
  4. MiraCle9:58 AM

    Blog jest spoko :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie dziwię Ci się, że przeniosłaś - onet jest bardzo wkurzający - szczególnie, gdy wyskakuje cudny komunikat z błędem -101... tia xD Tutaj jest bardzo ładnie ;3

    OdpowiedzUsuń
  6. Anonimowy9:39 PM

    ale tutaj nie odpala na moim zgredowatym telefonie a onecik działa na nim jak marzenie T-T i jak ja mam się teraz zrelaksować przed snem czytając twojego bloga? T-T
    Chatime

    OdpowiedzUsuń
  7. Anonimowy9:40 PM

    chociaż przyznaję szczerze, że sama jak prowadziłam blogi to tylko na blogspocie ^^"

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie mam pojęcia, robaczku ^^" Nie znam się na tym za bardzo, mówiąc szczerze xD. Jak się nie da, to trzeba będzie wrócić na komputer ^^".

    OdpowiedzUsuń
  9. Anonimowy11:59 PM

    Noo fajnie wszystko tylko w You Found Me w linkach do 2 i 3 rozdzialu jest ten sam 2 rozdzial... :D To tak zgłaszam co by potem problemu nie było :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Okej, już to zmieniam :).

    OdpowiedzUsuń
  11. Hm... A jednak nie zmieniam, bo mi wyskakuje dobrze wszystko :D. Sprawdź jeszcze raz, moim zdaniem jest okej.

    OdpowiedzUsuń
  12. No, to jest całkiem dobrze, kochana. Onet potrafi zirytować, więc zmiana jak najbardziej trafiona.
    Rozdział bardzo mi się spodobał. Mam nadzieję, że wszystko się ułoży tak, żeby Eric nie miał się z czego cieszyć. Chociaż to trochę dziwne, że to jego postać tak bardzo mnie intryguje. No ale.
    Wyzwanie jest moim ulubionym opowiadaniem z Twoich obecnych, więc mam nadzieję, że kolejny rozdział pojawi się szybko. ;)

    OdpowiedzUsuń