Strony

niedziela, 10 lipca 2011

Dzień dobry :D

Dziś mój szczęśliwy dzień, bo rodzinka wyjeżdża nad morze, a ja zostaję w domu. SAMA. Nie, to nie jest zaproszenie :P. No i przepraszam was, że rozdział się nie ukazał, bo poszłam spać za szybko i nie poczekałam do końca na betę. Ale dziś już jest. Nie wiem, czy jestem z siebie zadowolona, czy nie, jeszcze się zastanowię. W środę ukaże się You Found Me, ale już ostrzegam, że późnym wieczorem. A na kolejną sobotę planów jeszcze nie ma, ale pewnie coś przyjdzie mi do głowy ;).

Enjoy.

6 komentarzy:

  1. Anonimowy5:32 AM

    Jak obiecywałem czekałem całą noc oka nie zmróżyłem ale było warto jako pierwszy przeczytałęm rozdział a tak wgl. to miłęgo dnia!!!;*

    OdpowiedzUsuń
  2. A jednak xD. No cóż, dziękuję bardzo i raz jeszcze przepraszam za opóźnienie. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy2:03 AM

    A tak przy okazji Silencio. Zaglądasz czasem na starsze opowiadania i rozdziały aby poczytać nowe komentarze? Bo dopiero od niedawna zacząłem takowe pisać, choć twoim fanem jestem od dwana. Gdyby z twoich opowiadań zrobili serię książek, to bym własną matkę sprzedał aby kupić twoją książkę.
    S.S

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak, informacje o nowych komentarzach przychodzą mi na pocztę, także przeczytałam wszystkie dodane przez ciebie komentarze, także te na "Every Me" ;). Bardzo dziękuję :).

    OdpowiedzUsuń
  5. Melancholia1:25 PM

    Silencio mam pytanie. Planujesz może jakoś tak w bliższym czasie dodać Afy lub Lpoh? Bo sądząc po częstotliwości dodawania notek i ich liczności, najłatwiej ci się pisze (mam takie wrażenie) YFM, które kocham nad życie i kochać będę oraz Sunrise, też je ubóstwiam. Czekam na w/w opowiadania... Inne w sumie też, ale jestem ciekawa ciągu dalszego... Ah jestem egoistką. Każdy czeka, a ja tu o. Eh, życie fana jest ciężkie... ;)Pozdrawiam i życzę weny.

    OdpowiedzUsuń
  6. To prawda, najłatwiej pisze mi się "You Found Me", ale niestety nie planuję w najbliższym czasie ani LPoH ani AFY. To znaczy nie wiem, czy zaraz nie zmienię zdania, bo ze mną to różnie bywa, niby nic nie planuję, a zaraz dodaję taki czy inny rozdział, mimo tego, że wcześniej wydawało mi się, że nie mam ochoty tego pisać. Zobaczymy :). W tym tygodniu plan wygląda następująco: w środę "You Found Me", a w sobotę najprawdopodobniej "Wyzwanie" ;). Korzystam, póki mam na to chęć ;D.

    OdpowiedzUsuń