Strony

piątek, 15 lipca 2011

Witajcie :D

Mała niespodzianka, "Wyzwanie" dodaję trochę wcześniej. Mam nadzieję, że będziecie zadowoleni. Co do przyszłego tygodnia... Zastanawiałam się nad tym głęboko i rozważałam liczne możliwości, ale zdecydowałam, więc do rzeczy. "Grafik" wygląda mniej więcej tak:

Najbliższa środa: Anything for you
Sobota: Sunrise

Kolejny tydzień:

Środa: You Found Me
Sobota: Little Piece of Heaven

O reszcie pomyślę później, wszelkie uwagi i propozycje na kolejne tygodnie wciąż możecie zgłaszać :). Oczywiście może się tak zdarzyć, że któregoś dnia coś nie wyjdzie albo minie mi wena na jakieś opowiadanie i wtedy ukaże się inne, ale wstępnie wygląda to w taki właśnie sposób.

Anyway :)

Enjoy

9 komentarzy:

  1. to muszę po nadrabiać resztę opowiadań :D ależ szalejesz z nimi xD chyba wenę trzymasz gdzieś zamkniętą, mając ją zawsze na pogotowiu xD
    no na razie nie mogę doczekać się You Found Me:)

    Kohaku

    OdpowiedzUsuń
  2. Kohaku - chciałabym, ale niestety wena się złapać nie da :(.

    OdpowiedzUsuń
  3. niestety :/ chociaż zawsze masz wybór, jak jedno Ci się znudzi to zabierasz się za inne, a tamto czeka aż zatęsknisz za nim :) a ile już piszesz? bo chyba te wszystkie opowiadania nie stworzyłaś w ciągu tego roku?:)

    Kohaku

    OdpowiedzUsuń
  4. No trochę już piszę :). Chyba właśnie dlatego daję radę to pisać, bo jest dosyć różnorodnie :). Chociaż poprzednie 140-rozdziałowe opowiadanie, już skończone, też pisałam regularnie i dałam radę :D. Także chyba wszystko zależy od nastawienia. Chociaż wena bywa rzeczywiście kapryśna.

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy10:36 AM

    Jestem wściekły, całą noc jechałem nad morze, a w dzień się pokowałem, nawet nie mogłem sprawdzić czy jest nowy rozdział. Fajnie że dodałaś go wcześniej.
    Pozdrawiam S.S

    OdpowiedzUsuń
  6. Anonimowy1:36 PM

    Dzięki Ci za "Afy"!

    OdpowiedzUsuń
  7. moc Twojej weny jednak silniejsza jest znacznie, choćby od mojej , skoro skończyłaś tak długie opowiadanie i piszesz kolejne :) łapie Cię pomysł i po prostu zaczynasz tworzyć?
    a tak z innej beczki, główny obrazek na stronie odnosi się do któregoś z opowiadań? Nie zdążyłam się ze wszystkim i zapoznać.

    Kohaku

    OdpowiedzUsuń
  8. Kohaku - nie, nie odnosi się do żadnego ;). Po prostu mi pasował i był wzięty właściwie bardziej przez przypadek, bo gdy robiłam tego bloga na Onecie, bardzo się spieszyłam i nie miałam czasu rozglądać się za czymś innym. Ale mi pasuje :).

    OdpowiedzUsuń
  9. Co do propozycji to nie powinnam się odzywać, bo dla mnie niezmiennie najbardziej atrakcyjne jest YFM ^ ^' Więc na pewno nie obraziłabym się za kolejne rozdziały w niewielkich odstępach czasu :)

    OdpowiedzUsuń