Strony

środa, 3 sierpnia 2011

Dzień dobry :P

Jak widzicie z moją weną nie jest najlepiej, co widać po dodanym poniżej rozdziale. W sumie miałam pisać coś innego i nawet zaczęłam od Anything for you, ale stwierdziłam, że nie mam na to ochoty i przerzuciłam się na Edmunda. Ale Edmund też nie pasował, więc wróciłam do Anything, by ostatecznie skrobnąć coś takiego. Moja beta wyjechała, a wraz z nią moja wena i nie jestem pewna, czy w sobotę coś się pojawi. Płonie we mnie iskierka nadziei na Drag Queen, ale niczego nie obiecuję, najwyżej będziecie musieli poczekać trochę dłużej niż zwykle.

Enjoy.

4 komentarze:

  1. Anonimowy10:03 PM

    Każdy teks Silencio jest wspaniały
    Każdy rozdział doskonały
    Każde zdanie fantastyczne
    Smutne, piękne, romantyczne
    Więc dziekuję ci autorko
    Bo naprawdę jesteś wielka
    Dumna musi być twój tata
    Bo jesteś dumą tego świata
    Więc pozdrawiam, życzę weny
    Bo twój talent nie ma ceny:)
    Pozdrawiam i życzę miłego dzionka
    S.S:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy10:04 PM

    P.S
    Przepraszam w pośpiechu napisałem Dumna a powinno byś Dumny:)
    S.S

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję bardzo za wierszyk xD :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy1:24 AM

    Witam, jestem tu nowa. Przeczytalam wszystkie twoje notki i chcialam tylko powiedziec- Silencio kocham twoja tworczosc. Kazda nowa notka wywoluje u mnie tak wiele emocji. Raz zalewam sie lzami, a raz smieje sie jak glupia.
    Zycze ci zebyc nigdy nie przestala pisac i ciagle miala wene.

    ~Misaki

    OdpowiedzUsuń