Strony

sobota, 17 września 2011

Dobry wieczór :)

Wybaczcie, że tak długo, i tak dalej, ale ten rozdział naprawdę zabrał mi dużo czasu i energii. No i ogólnie jest jak jest, następnym rozdziałem będzie zapewne (?) Sunrise, później... eee... Nie wiem, ale w przyszłym tygodniu oszczędzę wam i sobie pisania mojego nowego opowiadania :D. Poza tym dodałam świetny rysunek Deirdre, której bardzo dziękuję :)

Ach, i jeszcze... Trochę miałam problemy z kopiowaniem (może za duża ilość stron...?) więc gdyby były jakieś błędy to krzyczcie. 

Enjoy, enjoy.

12 komentarzy:

  1. Robaczki... No muszę wam to po prostu napisać, przykro mi. Nie będzie dziś rozdziału. Napisałam, co prawda, większość rozdziału "Sunrise", ale w ogóle mi się to nie podoba i nie mam ochoty go nawet kończyć. W sobotę pojawi się rozdział "You Found Me", może przynajmniej to was pocieszy. I może przynajmniej to skończę. Raz jeszcze bardzo was przepraszam i proszę o zrozumienie.

    OdpowiedzUsuń
  2. itadakimasu7:48 PM

    A ja z niecierpliwością czekam na rozdział " Wyzwania": ) Życzę weny i chęci, pozdro.

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy2:46 PM

    Nic się nie stało. *.* O! YFM będzie. <33 Boże, jak ja na to czekałam.
    A co do Chaosu, będzie to z pewnością drugie w rankingu Twoich najlepszych opowiadań, chyba że jednak wskoczy na miejsce pierwsze. :33 Jak na razie, najwyższe miejsce zajmuje właśnie "You Found Me". Oczywiście, to mój SPECJALNY ranking. XD
    Taak, ja i moja nieprzeciętna inteligencja. Ale cóż. :33

    Życzę weny, i oczywiście przesyłam pozdrowienia. Spiritt

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy2:46 PM

    Little Piece of Heaven...? Będzie w najbliższym czasie? Błagam...

    Oczywiście życzę ogromnego przypływu weny i czekam na kolejne notki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gabriel!Prosze, błagam słaniam sie na kolanach...

    Weny życzę

    OdpowiedzUsuń
  6. Anonimowy12:31 PM

    A ja skromnie i ładnie proszę o Little Piece of Heaven lub też Wyzwanie. :)
    G.

    OdpowiedzUsuń
  7. Anonimowy4:56 PM

    ja też z utęsknieniem czekam na moje ukochane Little, a na drugim miejscu Wyzwanie! *o*

    OdpowiedzUsuń
  8. Theodore proszę <3 kocham to opowiadanie na równi z Sunrise a bardzo dawno nie było rozdziałów T-T

    OdpowiedzUsuń
  9. A jak dla mnie może być cokolwiek ;P Nie jestem wybredna jeśli chodzi o Twoje opowiadanka ^^

    OdpowiedzUsuń
  10. Anonimowy7:28 PM

    kiedy będzie rozdział? :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Anonimowy8:27 PM

    Czy dodasz dziś nowy rozdział? Bo już mi brakuje mojej ulubionej lektury:)
    Pozdrawiam i życzę weny:
    S.S

    OdpowiedzUsuń
  12. Czekam na nowy rozdział You Found Me.
    Chaosu na razie nie czytam. Poczekam na więcej rozdziałów, bo tak ciężko jest czekać na coś nowego. :D

    OdpowiedzUsuń