Strony

sobota, 29 października 2011

Dzień dobry :)

Rozdział jest troszeczkę długi, mam nadzieję, że przy nim nie uśniecie :). Zabieram się za pisanie Gabriela (wiem, że dużo osób czeka na to opowiadanie), mam na to cały tydzień, więc żywię nadzieję, że wreszcie mi się uda, bo pomysł jest, ale zawsze brakuje w pewnym momencie weny albo wpadam w inny nastrój i nie mam ochoty tego pisać. Gdybyście mieli jeszcze jakieś propozycje, na następne tygodnie, piszcie :).
Może pojawią się awaryjnie właśnie zamiast Gabriela XD



Enjoy.

24 komentarze:

  1. Anonimowy11:36 AM

    Yfm! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy4:27 PM

    ochż, Theodore :3

    OdpowiedzUsuń
  3. Ach, a mi się tak marzy You Found Me <3333

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy7:33 PM

    YFM! Proszę. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja marzę o YFM lub Wyzwanie (na które pewnie nadal nie masz weny). :D

    OdpowiedzUsuń
  6. MiraCle11:33 PM

    Nieeeee!!! Daj Gabriela PROSZĘ! Cholera, wieki na niego czekam ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Anonimowy1:17 AM

    Little Piece of Heaven!

    OdpowiedzUsuń
  8. Cóż, You Found Me dalej w czołówce moich ulubionych ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Anonimowy4:42 PM

    Theodore, chociaż szczerze powiedziawszy, to wszystkie Twoje opowiadania są świetne. Szkoda tylko, że tak długo trzeba czekać na kolejne odcinki niektórych opków, ale... Jestem dobrej myśli.
    obsesja

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo lubię Twoje opowiadania. O Desmondzie i Brandonie przeczytałam od deski do deski. Teraz kocham historię demona Amadeusza i Josha. Czekam usilnie na nowy rozdział, ale jakoś się nie ukazuje. Kiedy dodasz coś nowego?
    by-vilemo.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  11. Anonimowy10:03 PM

    LPoH :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Anonimowy9:56 AM

    EDMUND!

    OdpowiedzUsuń
  13. Anonimowy1:52 PM

    Wyzwanie, wyzwanie!

    OdpowiedzUsuń
  14. Anonimowy8:35 AM

    Wyzwanie !!!! Książe lub Edmund

    OdpowiedzUsuń
  15. Błagam Sunrise lub Theodore T-T Wieki już nie było Theodore T-T a to są moje ulubione opowiadania T-T

    OdpowiedzUsuń
  16. Anonimowy7:50 PM

    you found me rządzi! :D najlepsze opowiadanie i już :P

    OdpowiedzUsuń
  17. Anonimowy6:06 PM

    Wyzwanie!

    OdpowiedzUsuń
  18. Anonimowy2:51 PM

    Edmunda poproszę <3

    OdpowiedzUsuń
  19. Anonimowy10:43 PM

    EDMUND, EDMUND! XD

    OdpowiedzUsuń
  20. Anonimowy3:31 PM

    A kiedy Drag Queen? :)
    kasia

    OdpowiedzUsuń
  21. świetne, wciągające i dużo bo nie lubie jak akcja zaczyna sie rozkręcać a rozdziałów baak. zapraszam http://opyaoi.blogspot.com/?zx=ec1293177494f9d7

    OdpowiedzUsuń