Strony

sobota, 5 listopada 2011

Dobry wieczór

Więc Gabriela nie ma. Wiem, że niektórzy będą się czuli rozczarowani, inni wprost przeciwnie. Napisałam dokładnie połowę rozdziału i jakoś zabrakło mi sił, a czasu rzeczywiście miałam dużo. No niestety, może innym razem. Wyniki głosowania nieco mnie zdumiały, szczególnie, że pojawiły się takie nazwy opowiadań, o których ja już prawie zapomniałam, więc cieszę się, że wy pamiętacie :) Na za dwa tygodnie wstępnie zapowiadam Edmunda, zobaczymy ile z tej zapowiedzi uda mi się zrealizować ^^".

Enjoy.

10 komentarzy:

  1. Anonimowy9:52 PM

    Mozna skladac zamowienia na “ po Edmundzie“ ? Xd AFY, Draq Quin, Johnny? Prooosze... ;) M.

    OdpowiedzUsuń
  2. Morela12:22 AM

    Aj, cudny rozdział.
    Dalej tęsknie za Johnnym. <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Pewnie, że pamiętamy. Na przykład o Drag Queen. :D

    OdpowiedzUsuń
  4. A jaaaa dalej pragnę Gabriela... no i może AFY, ale przede wszystkim Gabriel.

    OdpowiedzUsuń
  5. hey, ktoś polecił mi twoje blogi ,wlasnie zabieram sie za czytanie, i juz widze ze opowiadanie pierwsze bardzo mi sie spodoba, ,ciesze sie ze trafilam na aktywnego bloga, niestety wiecej jest tych pozostawionych blogow ^^ no coz zabieram sie za dalsze czytanie,, i zapraszam takze na mojego bloga, mhm nie jest on zapewne tak dobry jak twoj, ale licza sie checi :) http://marulove.blog.onet.pl/

    OdpowiedzUsuń
  6. Dodałam Twojego bloga do ulubionych linków, ponieważ bardzo przyjemnie mi się go czyta. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Anonimowy9:09 PM

    kiedy będzie rozdział? :)

    OdpowiedzUsuń
  8. *patrzy załzawionymi oczkami* kiedy? *-*

    OdpowiedzUsuń
  9. Anonimowy12:04 AM

    Buuu.:(

    OdpowiedzUsuń
  10. A ja proszę o AFY. Ładnie proszę. :) Tak dawno nie ukazał się nowy rozdział...

    OdpowiedzUsuń