Strony

sobota, 31 grudnia 2011

Szczęśliwego Nowego Roku

Jak wyżej, nie ma chyba czego dodawać, bo już Wam napisałam życzenia świąteczne, które pewnie pokrywałyby się z tymi :D. Tak czy inaczej, świetnej zabawy dzisiaj (nawet jak ktoś będzie bawił się tylko przy swoim telewizorze) i cudownego kolejnego roku, pełnego fantastycznych emocji :). W przyszłym tygodniu mam zamiar dodać coś "specjalnego", ale jako że wracam do szkoły... Ehm... No cóż, mam nadzieję, że dam rady, ale jak nie dam rady, to nie krzyczcie :D. Tak z okazji Nowego Roku.

Enjoy.

15 komentarzy:

  1. I nawzajem :D Sukcesu w skończeniu szkoły i sukcesu w dostaniu się na te studia, na które się wybierasz :) Oraz zawsze czasu na pisanie i masę pomysłów do tego :D!
    Specjalne opowiadanie? Będę czekać !

    Kohaku

    OdpowiedzUsuń
  2. Szczęśliwego Nowego Roku. :D Niech Ci się spełni to o czym marzysz. :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy8:48 PM

    To właśnie ja spędzę sylwester przed televizorem i komputerem ale i tak będzie super (mam nadzieję ;)).
    Tobie również życzę świetnej zabawy, lepszej od mojej.
    Przepraszam, że ten komentarz jest napisany tak dziwnie i nieskładnie, ale opiekuję się dziećmi (trójką wrednych małych bachorów, których rodzice idąc się nachlać zostawili mi je pod opieką) którym gęba się nie zamyka i lubią mnie bić i gryźć. Jutro postaram się napisać coś mądrzejszego:).
    Pozdrawiam:
    S.S

    OdpowiedzUsuń
  4. `Hejka!
    Nominuję cię do One Lovely Blog Award. Prowadzisz jeden z moich ulubionych blogów ;] Regulamin znajdziesz na blogu Nikkii -> http://naruto-w-akatsuki-yaoi.blog.onet.pl/ . Szukaj tam czerwonego napisu Regulamin.
    Pozdrawiam ;]

    OdpowiedzUsuń
  5. Ehm... Cóż, dziękuję bardzo za nominację, ale nie podejrzewam, żeby był to konkurs dla mnie. Już sam regulamin jest dla mnie przegięty :).

    OdpowiedzUsuń
  6. `Ja tam nawet nie wiem o co w tym chodzi, ale to chyba konkurs nie jest :) Nic tam takiego nie było napisane ^^ Ja mam uciechę, bo ktoś mnie docenia XD

    Najlepszego z okazji Nowego Roku.
    Pozdrawiam ;]

    OdpowiedzUsuń
  7. Rozdział będzie dopiero w następną sobotę, przepraszam was, ale sporo się narobiło. W każdym razie, będzie to "Wyzwanie", mam nadzieję, że poczujecie się jakoś pocieszeni.

    Pozdrawiam Was serdecznie ;*

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja na pewno czuję się pocieszona "Wyzwaniem" :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Anonimowy8:47 PM

    Ja też, moje kochane opowiadanie, mogę czekać! *_*

    OdpowiedzUsuń
  10. TAAAAAAAAAK. *__________* Ostatnio czytałem to od nowa. Awww. Can't wait~~

    OdpowiedzUsuń
  11. Anonimowy8:32 PM

    Wyzwanie. Na to warto czekać i rok (nie żebym coś sugerowała!).
    Zatem.. Owocnego tygodnia, S!

    Natt.

    OdpowiedzUsuń
  12. Wyzwanie! Ach! Nie mogę się doczekać! Mrrr!

    OdpowiedzUsuń
  13. Anonimowy6:07 PM

    kiedy coś nowego?

    OdpowiedzUsuń
  14. Anonimowy6:22 PM

    Kiedyś wspominałaś coś o kontynuacji lub jakimś przekształceniu "Every me" jest to jeszcze aktualne, czy raczej nie mam żyć złudzeniami? :D
    I jeszcze jedno, zakończysz Drag Queen, Theodore jakoś w tym roku, czy już raczej nie będziesz do tego wracała?
    Pozdrawiam, Kasia.

    OdpowiedzUsuń
  15. Rozdział pojawi się dzisiaj, jak tylko przyjdzie moja beta. Co do kontynuacji "Every Me" - nie wiem, na razie odeszłam od tego pomysłu, trudno mi powiedzieć, co będzie później. I tak, Theodore i Drag Queen zostaną dokończone, nie ma przy nich informacji, że są zawieszone. Drag Queen zostałoby ukończone jeszcze w zeszłym roku, gdyby nie fakt, że zmniejszyłam ilość dodawanych rozdziałów.

    OdpowiedzUsuń