Strony

sobota, 24 grudnia 2011

Wesołych Świąt

Chciałabym Wam złożyć serdecznie życzenia, dużo zdrowia, szczęścia, pomyślności, pieniędzy i nieco mniej schematycznie, dużo cierpliwości do mnie :). Zdaję sobie sprawę z tego, że oczekiwanie na niektóre opowiadania doprowadza wielu do bólu głowy, nie wiem, czy jestem w stanie obiecać poprawę, ale spróbuję :). W przyszłym tygodniu - tradycyjnie "Chaos", a później  postaram się wrócić do tych opowiadań, których dawno nie było - "Wyzwanie", "Theodore", "Gabriel". Nie wiem konkretnie za które.

Więc raz jeszcze wszystkiego najlepszego :*

Enjoy.

16 komentarzy:

  1. Anonimowy4:37 PM

    Dziękuję za życzenia, też ci życzę wesołych świąt i spełnienia marzeń...
    Pozdrawiam serdecznie:
    S.S

    OdpowiedzUsuń
  2. Tobie też, robaczku, raz jeszcze ;). Miło, że się odezwałeś.

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy6:43 PM

    Tobie również składam najlepsze życzenia:
    wszystkiego inspirującego :)
    Trafnego tematu na olimpiadzie, setki na maturze, prywatnie wieeelu powodów do radości, sprzyjających okazji, i pięknych chwil.

    Pozdrawiam, Cannum.

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy9:16 PM

    No i znów zapomniałam o czymś bardzo istotnym... A mianowicie o życzeniach! Szybko się rehabilituję i życzę Ci, aby brak śniegu, i otyłość Mikołaja, przez co zapewne nie zmieścił się do komina, Cię nie smuciła. (aż się zrymowało! ^ ^) Spełnienia marzeń, szczęścia i - tak jak wyżej - setki na maturze. Oraz weny, oczywiście!
    Pozdrawiam, Spiritt.

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy9:49 PM

    Chaos i Theodore! jestem w raju! x)
    ...
    A, nie...czekaj. Tam nie ma neta!
    ...
    No, ale lepiej być nie może! Księciem i tą zapowiedzią dopełniłaś moje szczęście w tę wigilię! ;D
    Lecę czytać!
    Anemic

    Ps.: Wena dyktuje aktualki, więc nie cisnę, ale Edmund jest Fajny(to duże F jest specjalnie). Lubię go, nawet jeśli już dawno powinien nie żyć.;) Nie wiem co by mogło być lepiej. Ale słowem nie śmiem pisnąć widząc nowy rozdział w WIGILIĘ... Chyba mój chomik zacznie gadać o północy.;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Anemic - co do chomika, oby nie, bo to by wskazywało na spożycie zbyt dużej ilości alkoholu... Ewentualnie inne problemy natury psychicznej ;). A co do Edmunda... Postaram się :). Muszę ogarnąć trochę pozostałe opowiadania ;D.

    OdpowiedzUsuń
  7. I nawzajem moja Droga :D Mam nadzieje, że za rok o tej samej porze będę mieć książeczkę z Twoimi opowiadaniami :) WSZYSTKIMI xD takie me marzenie ;D Pomyślnie rozwiniętych wszystkich zaplanowanych rzeczy :*

    Kohaku

    OdpowiedzUsuń
  8. Ah chciałam powiedzieć, że uroczy rysunek ^__^

    OdpowiedzUsuń
  9. Wesooolyyych Świąąt!! Z tej okazji życzę Ci aby wena nigdy przenigdy Cie nie opuszczała i żebyś jak najszybciej miała możliwość wydania swoich opowiadań i do tego spełnienia marzeń uśmiechu i wszystkiego czego sobie życzysz!

    Deirdre ;*

    OdpowiedzUsuń
  10. Silencio.. jesteś niebezpieczna xD zabrałam się właśnie za every-me i... jest spora rozbieżność między tym, jak piszesz tutaj a tamtym opowiadaniem. Humor mnie w nim powala xD no cóż.. czytanie tego przy jedzeniu grozi zadławieniem przy nagłych atakach śmiechu i.. och błagam, więcej scenek tutaj proszę bo tam wypadły genialnie *-*

    OdpowiedzUsuń
  11. Anonimowy6:36 PM

    wesołych świąt !!
    mam nadzieję, że będzie to kolejny rozdział Wyzwania :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Anonimowy11:04 PM

    Wesołych świąt! I dużo, dużo weny bo piszesz świetnie :)
    Tosia

    OdpowiedzUsuń
  13. Anonimowy8:52 PM

    śliczny rysunek <3
    Już po świętach, ale życzę udanego sylwestra :D


    i z niecierpliwością czekam na chaos i wyzwanie :*

    OdpowiedzUsuń
  14. Życzę dużo weny, szczęścia, miłości oraz dobrych ocen na Nowy Rok i szampańskiego Sylwestra. :D

    "Wyzwanie", "Theodore", To mi się podoba.
    Za Chaos jeszcze się nie zabrałam. Czekam aż uskłada się tutaj tona rozdziałów, to sobie poczytam. :D

    OdpowiedzUsuń
  15. MiraCle10:20 PM

    Wesołego sylwestra, dużo weny w Nowym Roku i jeszcze więcej jeleni którzy będą Cię wyręczać w tych wszystkich sprawach których nie znosisz.:P

    A na do widzenia ładnie proszę o Gabriela na którego już chyba pół roku czekam ;P

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń