Strony

środa, 20 czerwca 2012

Pytanie :)

Rozdział, jak pisałam wcześniej, pojawi się w piątek, ale korzystając z chwili dostępu do internetu, chciałabym zadać wam pytanie - co chcielibyście przeczytać w kolejnym tygodniu? Szczerze mówiąc, nie miałam zbytnio czasu, żeby nad tym myśleć, dlatego właściwie wszystkie opcje są prawdopodobne. To nie jest żadne głosowanie ani nic w tym stylu, po prostu chciałabym poznać waszą opinię i zadecydować, co wybrać na przyszłą notkę. Więc jeśli macie jakieś konkretne typy i propozycje - piszcie :).

56 komentarzy:

  1. Anonimowy6:00 PM

    Księcia, koniecznie księcia albo YFM. ;)
    Natalia

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy6:04 PM

    Ja bym wolała Edmunda lecz zauważyłam że, został wstrzymany wiec niech będzie książę.
    Lajla

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy6:11 PM

    Jak zawsze: Książę!

    Pozdrawiam, Cannum.

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy6:47 PM

    Witam, jestem nowym czytelnikiem, skoro mam okazję by sobie "zażyczyć" rozdział do opowiadania konkretny to chciałabym by było to: Wyzwanie, Theodore lub Gabriel, to ostatnie wyjątkowo mnie urzekło. Nigdy nie czytałam niczego takiego. Lubię sposób w jaki piszesz poszczególne opowiadania. Widzę, że masz różnorodne sposoby. Co prawda miałam nieraz z początku problem gdy widniały specyficzne imiona, ale przywykłam. Oczekuję na któreś z tych opowiadań z niecierpliwością,
    Rii

    OdpowiedzUsuń
  5. LPoH albo Theodore:P

    OdpowiedzUsuń
  6. Anonimowy7:09 PM

    a mnie się o Gabrielu ostatnio przypomniało. Albo Wyzwanie, o! :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Anonimowy7:36 PM

    Edmunda dawno nie było, albo YFM :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Błagam ,błagam dodaj nowy rozdział "Sunrise"
    [http://by-villemo.blogspot.com/]

    OdpowiedzUsuń
  9. Anonimowy8:12 PM

    Ja bym przeczytała Księcia albo Sunrise. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Może You Found Me, dawno nie było (a ja dalej niecierpliwie czekam aż zacznie się jakaś konkretna akcja między bohaterami :D). Albo Książę. Albo Wyzwanie. O! albo Theodore! Wiesz co? Chyba wychodzi na to, że możesz napisać cokolwiek, a ja i tak będę szczęśliwa :'D

    Schwuler (kiedyś Franciszka)

    OdpowiedzUsuń
  11. Anonimowy9:00 PM

    little piece of haven. lub yfm. widzę dużo side-głosów na to ostatnie XD

    ps. też - problemy z internetem

    indy. indigo casson

    OdpowiedzUsuń
  12. Anonimowy9:41 PM

    A ja proszę o Drag Queen.

    Naomi

    OdpowiedzUsuń
  13. Anonimowy9:50 PM

    Wyzwanie lub Chaos :) Uwielbiam :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Anonimowy10:07 PM

    Wyzwanie! :(

    OdpowiedzUsuń
  15. Hej :).

    Jak chyba wszyscy będę zadowolona cokolwiek byś nie wybrała xD. Ale powiem szczerze, że najbardziej niecierpliwię się, by przeczytać "You Found Me" i "Wyzwanie".

    Pozdrawiam,
    Kajna.

    OdpowiedzUsuń
  16. Anonimowy12:26 AM

    Lpoh *-* <3

    OdpowiedzUsuń
  17. Anonimowy6:56 AM

    A ja bym sobie poczytał Theodore... ;) A czemu Arrenium i Gabriel są wstrzymane? D;
    S.S :(((

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gabriel nie jest wstrzymany, a "Arrenium" i Edmund dlatego, że odniosłam wrażenie, że nie cieszą się zbytnim zainteresowaniem i szczerze mówiąc, straciłam nieco ochotę na ich pisanie. Co nie zmienia faktu, że do "Arrenium" mam poważne plany i zamierzam wrócić do tego opowiadania, jak już trochę ogarnę liczbę obecnie publikowanych historii.

      Pozdrawiam ;)

      Usuń
    2. Anonimowy9:43 AM

      A co z Edmundem??:( Już nie wrócisz do jego publikacji?

      Usuń
    3. Spokojnie, wszystkie opowiadania, jakie są na tym blogu, zamierzam skończyć :D. Chociaż nie będzie to łatwe zadanie ;). Także na pewno do Edmunda również powrócę.

      Usuń
    4. Arrenium nie cieszy się zainteresowaniem? Nie wiedzą ludzie co dobre jak widać. ;)

      Mnie od początku urzekły Arrenium, Książę, Theodore i YFM (ożesz, wszędzie jakieś średniowiecze ;D). Natomiast nieco później, może "zachwyciły" to złe słowo, ale zainteresowanie wzbudziły LPoH, Wyzwanie i Chaos (tak, nawet Chaos, chociaż szczerze mnie początkowo zniechęcał ;)). Dlatego też ucieszę się z rozdziału z któregokolwiek z tych opowiadań po tak długiej przerwie :)

      DoW

      Usuń
    5. Anonimowy12:37 AM

      jeśli mogę się dołączyć do dyskusji: ja stwierdziłam, że czytam tylko te opowiadania, które aktualnie publikujesz regularnie, ponieważ później nie mogę przeżyć, że nie wiem, jakie dalsze losy spotkały bohaterów, wręcz nie mogę się doczekać i myślę o tym cały czas. Kiedy zaczęłaś regularnie pisać Chaos, nadrobiłam zaległości, więc nie wpadaj na głupie pomysły, że jakieś opowiadanie nie cieszy się powodzeniem, bo część czytelników może przeżywać tak jak ja i oszczędzać swoje zdrowie powstrzymując się od czytania, żeby potem nie myśleć, co się wydarzy:)

      A co do opowiadania, przeczytałam wszystkie komentarze, które pojawiły się do tej pory, żeby się nie pomylić, i muszę przyznać, że z wielką radością przeczytałabym rozdział Anything for you, ale wymieniam ten tytuł dopiero jako czwarta osoba, więc pewnie będzie coś innego:( uwielbiam to opowiadanie, a korzystając z okazji, że większość czytelników wymienia więcej opowiadań to chciałabym (w danej kolejności, poza Afy):
      1. LPoH - bardzo mi się podoba klimat opowiadania i rozterki głównego bohatera,
      2. Drag Queen - bo przypomniałam sobie, że to mistrzostwo świata i że czytając je umierałam ze śmiechu:) główny bohater to cudo! jak mój ukochany Brandon:) i naprawdę nie mogę się doczekać końca...
      3. Sunrise - stęskniłam się za Amadeuszem,
      4. Gabriel - jestem ciekawa ja sobie poradzi z Damonem,
      5. YFY - to było chyba pierwsze opowiadanie, które przeczytałam na tym blogu, po tym jak trafiłam tu po przeczytaniu Every me, poza tym, że je bardzo lubię to mam do niego sentyment:)
      5. Eyes of Wings - wciąż czekam :) też mam do niego sentyment, to właśnie przez nie zaczęłam cię szukać po internecie i znalazłam:)
      to nie znaczy, że na inne opowiadania nie czekam, ale tak sobie wybrałam kierując się różnymi kryteriami, czasami nie mogę się po prostu doczekać na rozwój akcji:)

      wciąż przymierzam się do one - shotów, ale jako pierwszego wybrałam Jedynego i do tej pory ryczę, jak sobie przypomnę jak to się skończyło, odpoczęłam po nim psychicznie i wybrałam Zrobiłbym to jeszcze raz, a byłam już po Nathanielu i Louisie, więc znowu ryczałam i szczerze mówiąc na dalsze na razie nie mam odwagi. Muszę sobie poradzić z tymi, które już przeczytałam:)

      Ale kończąc: i tak ucieszę się z każdego opowiadania:)

      Nana

      Usuń
  18. Anonimowy8:10 AM

    Wyzwanie, szczególnie po tym, jak ostatnio się rozwija akcja. ♥

    OdpowiedzUsuń
  19. Anonimowy8:30 AM

    Chciałabym przeczytać ''Wyzwanie''. Nie mogę doczekać się dalszej akcji, to opowiadanie naprawdę mnie wciągnęło! Nie mam pojęcia co wymyślisz dalej, więc to będzie bardzo miła niespodzianka i miód na moje serducho, przeczytać dalsze losy chłopaków *.*

    Pozdrawiam Dosia :3

    OdpowiedzUsuń
  20. "Anything for you" lub "You Found Me" :3

    OdpowiedzUsuń
  21. Wyzwanie, YFM,LPoH, Drag Queen. :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Anonimowy12:05 PM

    theodore, YFM

    OdpowiedzUsuń
  23. Oczywiście, że "Wyzwanie" :3.

    OdpowiedzUsuń
  24. Anonimowy12:46 PM

    Wyzwanie. <3

    OdpowiedzUsuń
  25. Anonimowy1:27 PM

    WYZWANIE!!!

    OdpowiedzUsuń
  26. Anonimowy2:20 PM

    Anything for you albo Drag Queen <3

    OdpowiedzUsuń
  27. Anonimowy3:14 PM

    Wyzwanie lub nadprogramowy rozdział Chaosu : )

    OdpowiedzUsuń
  28. Anonimowy3:14 PM

    Cudownie by było jakbyś dodała YFM <3

    OdpowiedzUsuń
  29. Anonimowy4:26 PM

    Moimi ulubionym opowiadaniami są AFY i Wyzwanie, ale najbardziej ucieszyłabym się z finału Drag Queen :)
    Rita

    OdpowiedzUsuń
  30. Lpoh albo Wyzwanie.*-*

    OdpowiedzUsuń
  31. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  32. Anonimowy5:44 PM

    Anything for you <3 albo Wyzwanie. <3

    OdpowiedzUsuń
  33. Anonimowy6:09 PM

    Oh, Boże... znalazłam się tutaj po przeczytaniu: "Every me"- tak swoją drogą to mistrzostwo i Blaise pozostanie moją ukochaną postacią ze wszystkich literackich, tworowych postaci na zawsze. Aw. A potem przeczytałam to wszystko co jest tutaj i jestem muszę powiedzieć, że oczarowana, zainspirowana, pełna tak przeróżnych, fantastycznych uczuć, że aż brak mi słów i trudno mi to należycie opisać. Żeby nie było, że słodzę, słodzę (...nie lubię "Little piece of Heaven", ale styl i wykonanie jest naprawdę świetne. Tylko, że po prostu za nimi nie przepadam.) to jednak te wszystkie komentarze Ci się należą i to takie... wspaniałe, że wiesz w sobotę nie robię nic innego, jak tylko odświeżam stronę i z ogromną radością wyczekuje tego momentu, w którym pojawi się nowe cudo, nowa perełka. Do "Księcia" się jeszcze nie przekonałam, ale może po prostu potrzebuje do tego czasu. Natomiast "Nathaniel i Louis"- przeczytałam ze sto razy i nawet z pamięci cytuje, bo prawdziwe dzieło. I to, że w każdej z tej historii jest trochę inny styl, trochę inaczej, różnorodniej, magiczniej to rzecz, której z pewnością Ci zazdroszczę.

    Jeślibym mogła poprosić... to bardzo bym chciała Drag Queen, bo kocham ich miłością wielką, ale aw Wyzwanie i Chaos są prawie na równi z tym gorącym uczuciem. +...najbardziej ze wszystkich tu wspaniałości kocham Edmunda, bo sprawił, że przeżyłam i odczułam coś niewyobrażalnego, więc po prostu nie mogę się doczekać i chyba umrę ze szczęścia kiedy wrócisz do pisania go. Aw, aw, pozdrawiam.
    Tsukiko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cóż powiedzieć, jest mi bardzo miło i dziękuję :). Cieszę się, że opowiadania przypadły ci do gustu i oczywiście, jak pisałam wcześniej, mam nadzieję, że szybko powrócę do kontynuowania Edmunda ;).

      Pozdrawiam serdecznie ^^

      Usuń
  34. Anonimowy8:03 PM

    Wyzwanie:*

    OdpowiedzUsuń
  35. Anonimowy11:29 PM

    Wyzwanie~

    OdpowiedzUsuń
  36. Anonimowy12:07 AM

    wyzwanie ;D

    OdpowiedzUsuń
  37. "You Found Me", "Wyzwanie" i LPoH :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Anonimowy12:49 AM

    Może You Found Me..? :3 Ewentualnie Książę <3



    Silver

    OdpowiedzUsuń
  39. Anonimowy8:27 AM

    Książę. ;3


    P.

    OdpowiedzUsuń
  40. Anonimowy2:23 PM

    Edmund albo Chaos dalej. Jak będzie Wyzwanie, też się nie obrażę. D.

    OdpowiedzUsuń
  41. Anonimowy3:30 PM

    Wyzwanie, Sunrise lub Drag Quieen <3

    OdpowiedzUsuń
  42. Anonimowy5:28 PM

    Ja też jestem za Wyzwaniem, zaraz potem za LPoH, moje dwa ulubieńce :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Anonimowy8:19 PM

    A ja bym chciała You Found Me :p

    OdpowiedzUsuń
  44. Anonimowy1:14 PM

    Poproszę o Wyzwanie.... Johny *.*

    OdpowiedzUsuń
  45. Anonimowy10:15 PM

    Wyzwanie.

    OdpowiedzUsuń
  46. Anonimowy9:45 AM

    Anything For You tak dawno nie bylo... a to takie cudowne opowiadanie.. Zastanowilabyc sie nad szybkim opublikowaniem nastepnego rozdzialu ? :P

    OdpowiedzUsuń
  47. Anonimowy2:01 PM

    Wyzwanie, Drag Queen ^^

    OdpowiedzUsuń