Strony

piątek, 29 czerwca 2012

Pytanie

... numer dwa ;). A więc rozdział "Księcia" jest. Z racji tego, że mam już rozpoczęty kolejny, chciałam was zapytać, czy po "Chaosie", chcielibyście widzieć następny rozdział czy liczycie na inne opowiadania. Jak zwykle, pod uwagę biorę głównie osoby zalogowane/znajome (w sensie podpisane i kojarzone przeze mnie; to w końcu żadna sztuka raz podpisać się Czesław a raz Katarzyna), by nie tworzyć później takiego "natłoku" tak/nie, które może wysłać każda osoba po kilka razy.

Enjoy ;).

25 komentarzy:

  1. Ja chciałabym bardzo przeczytać kolejny rozdział "Wyzwania" : )

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy10:07 PM

    Ja z chęcią przeczytam kolejny rozdział księcia. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy10:33 PM

    Hmm.... Ja poproszę o Wyzwanie :)
    W sumie Księcia też chętnie bym przeczytała, ale no...
    Kssy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy12:00 AM

    Moze AFU?;)
    Sarahmi

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy12:02 AM

    Mialam na mysli afy xD

    OdpowiedzUsuń
  6. No ja nie ukrywam, że jestem wciągnięta w Chaos i czekam na jakąś akcję, więc chciałabym czytać go jak najwięcej :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja za księciem nie przepadam i najchętniej przeczytałabym "Anything for you" lub "You Found Me" ^ ^

    OdpowiedzUsuń
  8. Anonimowy11:15 AM

    Jedynie powtórzę prośbę,którą zawarłam pod "Pytaniem"
    Wyzwanie, Theodore lub Gabriel
    Mam nadzieję, że będzie to jedno z moich wymienionych, pozdrawiam,
    Rii

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja bym znowu chciała nowy rozdział Księcia. Choć innymi też się zadowalam.;d

    OdpowiedzUsuń
  10. A ja w dalszym ciągu normalnie błagam o WYZWANIE ;d Może moje modły w końcu zostaną wysłuchane ; d

    OdpowiedzUsuń
  11. Anonimowy1:56 PM

    "Wyzwanie" to chyba coś co kusi najbardziej na równi z "Chaosem" niemalże. Dlatego nawet dwa rozdziały "Chaosu" z rzędu byłyby cuudowną wiadomością :)
    Pozdrawiam i mam nadzieję, że mnie 'poznajesz' ;)
    J.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze i wszędzie, komentujesz już długo, czemu miałabym nie poznać? :D

      Usuń
  12. Anonimowy6:39 PM

    Hmmm... trudna sprawa wybrać jedno, spośród tak wspaniałych opowiadań.
    Ja bym przeczytała Wyzwanie lub LPoH :)
    Zakochałam się w Mitchu i jego "opsesji" na punkcie swojego wieku, zrobienia jak najlepszego wrażenia na Andym i powstrzymywaniu się by się na niego nie rzucić Hyhy :)
    Pozdrawiam , Czekoladowy Mello.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja najbardziej lubię "Chaos", bo jest mega wciągający :) Na drugim miejscu Wyzwanie i LPoH :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Anonimowy9:18 PM

    "Wyzwanie"

    OdpowiedzUsuń
  15. Anonimowy11:00 PM

    Nie wiem, czy moje zdanie będzie się liczyło, jestem tu od nie dawna i staram się komentować w miarę możliwości każdą nową notkę, ale ja zadowoliłabym się, mówiąc już kolokwialnie "każdym ochłapem z pańskiego stołu" i niczym konający z głodu pies pochłonę cokolwiek nam tylko zaserwujesz, ale jeśli miałabym coś wskazać, to również opowiedziałabym się za "Wyzwaniem" pozdrawiam, Etna:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Anonimowy2:01 AM

    Ostatnio wszystkie opowiadania zatrzymały się w niezwykle atrakcyjnym momencie, więc nie będę narzekać na żaden wybór. Może być ciąg dalszy "Księcia" jak dla mnie. D.

    OdpowiedzUsuń
  17. Anonimowy12:44 PM

    mmmmmmmmmm co ja bym chciała...... Theodora i Feliksa *o* Dawno nie było <3
    LoliShouta

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja tam dalej zostaje wierna "Księciu" ;p

    OdpowiedzUsuń
  19. Prosiłabym o ''wyzwanie'' :>

    OdpowiedzUsuń
  20. Anonimowy10:19 PM

    Mnie najbardziej zadowoliłby kolejny rozdział "Księcia".
    Pozdrawiam:
    S.S
    (A mnie nie zapomniałaś, wiem że dnia na dzień komentuję coraz mniej, ale mam zasadę - "jak nie masz nic mądrego do powiedzenie, to zwyczajnie tego nie mów..." Ale teraz postaram się mieć coraz więcej do powiedzenia.)

    OdpowiedzUsuń
  21. Anonimowy12:00 AM

    Nieśmiertelny Ksiażę lub You Found Me.

    Cannum

    OdpowiedzUsuń
  22. A ja bym tak ładnie poprosiła o Wyzwanie :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Anonimowy6:36 PM

    Chaos mógłby się powtórzyć. Sunrise (za tym strasznie tęsknię), Wyzwanie, AFY, LPoH... Też nie byłoby źle.

    Natt.

    OdpowiedzUsuń