Strony

piątek, 27 lipca 2012

Cześć

Z góry przepraszam Was za ewentualne błędy, bo wydaje mi się, że parę razy skasowałam gdzieś końcówkę, a wszystko przez to, że nie umiem korzystać z touchpada, a moja myszka odmówiła posłuszeństwa.

Jako, że obiecałam Wam możliwość wyboru... Cóż, tym razem pozwolę sobie go trochę ograniczyć :).

A więc zasady głosowania jak zwykle (jedna osoba = jeden głos, zalogowane + znane mi osoby, bla, bla...)

A do wyboru macie:

1) Anything for you

2) Książę

Głosujcie ;)

A za tydzień oczywiście "Chaos".

29 komentarzy:

  1. Anything for you poproszę! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy4:55 PM

    Oooooo.... :(
    A już chciałam pisać You Found Me.
    Cóż więc Anything for you poproszę .
    Pozdrawiam i lecę czytać Sunrise *.* -Boginikokainy

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy5:15 PM

    Numer 1 zdecydowanie.
    Książę to chyba jedyne opowiadanie do którego mnie nie ciągnie.
    Czekoladowy Mello.

    Wspaniały rozdział Sunrise. Narobiłaś apetytu na więcej :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy5:23 PM

    A ja strasznie chciałabym księcia, nie przepadam za Anything for you.

    alex

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy6:25 PM

    Anything for you! x)
    Paulinaa P.

    OdpowiedzUsuń
  6. Anything for you! Nie wytrzymam :c
    I tak pewnie wygra Książę, bo ma więcej zwolenników, z tego co zauważyłam. :c

    OdpowiedzUsuń
  7. Anything for you. :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Och dlaczego Książe?
    Na jego miejscu powinno byc You Found Me... Albo Gabriel...Albo Theodor czy inne opowiadanie które rzadko się pojawia.
    Tylko nie Książe... wiem wybrzydzam ale cóż... wolę poczytać o Red'dzie którego kocham.
    AFY na 100%

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to przecież z tego powodu dałam do wyboru dwa opowiadania :P. Nie bardzo rozumiem, w czym jest problem.

      Usuń
  9. Anonimowy11:36 PM

    Zdecydowanie głosuje na KSIĘCIA.... Po przeczytaniu 8 części wręcz nie mogę się doczekać kolejnej :) To najlepsze z opowiadań jak dla mnie ;p

    OdpowiedzUsuń
  10. Ilikejam12:49 AM

    Anything for you! Proszę, żeby to było Anything for you! To opowiadanie jest świetne *_*

    OdpowiedzUsuń
  11. Anonimowy9:41 AM

    Książę, koniecznie :)
    Natalia

    OdpowiedzUsuń
  12. Anonimowy11:56 AM

    AFY :D
    LoliShouta

    OdpowiedzUsuń
  13. Prosze o AFY, dawno go nie bylo :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Anonimowy6:45 PM

    Pozostaję wierna "Księciu" ^^
    Deisa

    OdpowiedzUsuń
  15. Anonimowy9:59 PM

    AFY!!! M.

    OdpowiedzUsuń
  16. Anonimowy10:54 PM

    AFY
    Kssy :).

    OdpowiedzUsuń
  17. Anonimowy4:30 PM

    Anything For You ! Tak, tak, tak ! juz tyle na to czekam... ;) pozdrawiam, Maki :P

    OdpowiedzUsuń
  18. Anonimowy10:51 PM

    PanKotołak przystępuję do czytelniczego obowiązku:
    *podnosi lewą przednią na Księcia*
    *podnosi prawą przednią na Księcia*
    *podnosi lewą tylną na Księcia*
    *podnosi prawą tylną na Księcia*
    *miauuu :( łup na glebę*
    *smętnie podnosi ogonek głosując na księcia*
    doliczając to co nie mogło zagłosować przygniecione, oraz głos całościowy mamy :
    Książę !!! 7 głosów !!!

    pozdrowienia :)
    Pankotołak

    OdpowiedzUsuń
  19. Hmm, w tym zestawieniu definitywnie wygrywa u mnie "Książę".
    Chociaż nie wiem czy ja taka znana jestem, w sensie czy mój głos ma znaczenie. Znaczy... Zawsze staram się "legitymować" chociaż MALem. Ale faktem jest, że komentuję zwykle jak mnie coś wyjątkowo poruszy i muszę się do tego odnieść, albo gdy mi się coś równie wyjątkowo nie podoba i czuję potrzebę skomentowania lub właśnie w "głosowaniach".
    Także w sumie to wolałabym wiedzieć, czy nie produkuję się tutaj kompletnie na darmo ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Komentowałaś jeszcze na poprzednim blogu, więc pamiętam cię dobrze :). Także spokojnie.

      Usuń
  20. Anonimowy9:19 AM

    och, błagam, błagam: AFY!!!

    Nana

    OdpowiedzUsuń
  21. Anonimowy11:33 AM

    książę

    OdpowiedzUsuń