Strony

środa, 11 lipca 2012

Głosowanie

Rozdział "Wyzwania" napisałam wyjątkowo szybko i chociaż miałam ochotę Was pomęczyć przynajmniej do jutra, zdecydowałam się, że jednak go dodam :D. Mam nadzieję, że przypadnie Wam do gustu.

Teraz chciałabym przejść do drugiej kwestii, bo nadal nie wiem, co pisać po kolejnym "Chaosie". Pojawiło się kilka propozycji, które rozważyłam i doszłam do wniosku, że trzeba w końcu zająć się tym, czego dawno nie było ;). A zatem macie do wyboru trzy opowiadania:

1) Sunrise
2) You Found Me
3) Anything for you

I teraz kilka zasad ogólnych, bo zazwyczaj jest z tym problem - proszę Was o oddanie głosu na JEDNO opowiadanie, a nie dwa czy trzy :). I będę rozpatrywała tylko głosy na te opowiadania, które zostały wymienione wyżej. Tradycyjnie - będę brała pod uwagę te osoby, które są zalogowane lub też korzystają z konta "Anonimowy", ale są podpisane i znane mi z komentowania - żeby uniknąć sytuacji, w której jedna osoba komentuje kilka razy. Mam nadzieję, że dzięki temu wynik będzie rzeczywiście taki, jakiego życzyłaby sobie większość z Was :).


To tyle.

Enjoy.

UWAGA - Głosowanie trwa do 15.07 (do wieczora). 

55 komentarzy:

  1. Anonimowy12:46 PM

    To ja bym prosił o - "Sunrise" :)
    S.S

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy1:04 PM

    Sunrise. :)

    alex

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy1:21 PM

    Absotulnie You Found Me.
    ;)
    J.

    OdpowiedzUsuń
  4. tak jak pisałam wcześniej, You Found Me :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy3:22 PM

    Wczoraj tak się rozpisałam... więc dzisiaj napisze tylko jedno:
    "Sunrise"
    Lecę czytać Wyzwanie.
    Pozdrawiam, Boginikokainy.

    OdpowiedzUsuń
  6. Poproszę Sunrise .
    Uważam ,że to opowiadanie jak najbardziej zasługuje na kontynuację<3

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie przepadam za "Sunrise", ale mam dylemat między "You Found Me", a "Anything for you". Zauważyłam, że AFY nie ma zbyt wielu zwolenników, a przynajmniej tak mi się wydaje, ale pokochałam to opowiadanie niesamowicie mocno. Z drugiej strony, to nie mogę się doczekać kontynuacji "YFM".
    Więc chyba wybiorę "You Found Me", a na "AFY" będę liczyć innym razem :c Niestety nie można mieć wszystkiego, co by się chciało.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Boże... Roztrzepana jestem strasznie ._.'' Na końcówce pomyliłam tytuły. Miałam napisać, że wybiorę "Anything for you" >.< Przepraszam, przepraszam...

      Usuń
  8. Anonimowy5:39 PM

    Ja tak na szybciutko:
    YFM
    komentarze jakieś sensowniejsze naskrobię jak będę mieć ciut wolnego :)

    Pozdrawiam, Cannum

    OdpowiedzUsuń
  9. Kya:D
    Ja poproszę Sunrise!
    Przepraszam,ale Chaosu i wyzwania puki co nie będę komentować, jeszcze nie zdążyłam doczytać:c

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja jestem za Sunrise : D tak dawno go nie było :D
    No i wielkie dzięki za Wyzwanie, choc w poprzednim komentarzu dziekowałam ci chyba ze 3 razy :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Chciałabym przeczytać Sunrise, zdecydowanie :D

    OdpowiedzUsuń
  12. nessi9:29 PM

    Sunrise <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Anonimowy10:42 PM

    You Found Me
    ~ M-chan

    OdpowiedzUsuń
  14. Anonimowy11:43 PM

    jestem jedyna, ktora pragnie AFY ? ;c jejciu, tak kocham to opowiadanie.. mam nadzieje, ze jakos niedlugo je tu zobacze, bo mnie niesamowicie wciagnelo i bardzo sie wczulam.

    OdpowiedzUsuń
  15. Anonimowy3:37 AM

    Znowu dodałaś notkę szybko!! <3 OMG XD 4 w nocy a ja czytać bede? For Johnny! <3 I głosuję na.......YFM <3
    LoliShouta
    pS. mam nadzieję, że mnie rozpoznajesz już po nicku xD

    OdpowiedzUsuń
  16. YFM, skarbie. ;) Choć z dwóch pozostałych byłabym na równi zadowolona!

    OdpowiedzUsuń
  17. Anonimowy10:36 AM

    YFM, koniecznie :)
    Natalia

    OdpowiedzUsuń
  18. Oddaję głos na numer DWA! :)
    "You Found Me" oczywiście :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Anything for you! :3
    czyli numer 3 ;D

    OdpowiedzUsuń
  20. Anonimowy6:33 PM

    Ja tak króciutko , Sunrise.
    Pozdrawiam Kssy :).

    Ps. Kocham cie za Wyzwanie.

    OdpowiedzUsuń
  21. Anonimowy6:33 PM

    AFY
    Joann.

    OdpowiedzUsuń
  22. Anonimowy6:52 PM

    Sunrise.
    Czekoladowy Mello, który nadal piszczy po przeczytaniu Wyzwania.

    OdpowiedzUsuń
  23. Anonimowy7:07 PM

    raczej yfm... - Ayako

    OdpowiedzUsuń
  24. Chciałam jeszcze uprzedzić wszystkich, że głosowanie kończy się w sobotę wieczorem, więc jak ktoś jeszcze nie zagłosował, to proszę w tym czasie ;).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy3:57 PM

      to głosowanie do 14-go a nie do 15-go powinno być chyba xD
      LoliShouta

      Usuń
    2. No powinno, ale coś pokręciłam, to niech będzie 15 xD

      Usuń
  25. Anonimowy12:38 PM

    Sunrise
    P.

    OdpowiedzUsuń
  26. Anonimowy7:07 PM

    YFM ^^
    Deisa

    OdpowiedzUsuń
  27. S-U-N-R-I-S-E!!! :DDDDD

    OdpowiedzUsuń
  28. Anonimowy9:36 PM

    You Found Me. ♥
    Wybacz, że dawno nie komentowałam - brak komputera i ogromny remont. ^ ^
    Spiritt.

    OdpowiedzUsuń
  29. Anonimowy11:50 PM

    Ja bym poprosiła Sunrise, chodź nie wiem czy mój głos będzie liczony bo komentuje naprawdę rzadko :(
    Chociaż mam świadomość ze spróbowałam .
    Raven

    OdpowiedzUsuń
  30. Anonimowy12:30 AM

    You Found Me absolutnie. Mam nadzieję, że mnie kojarzysz. D.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przecież komentujesz prawie każdy rozdział, czemu miałabym cię nie kojarzyć? ;)

      Usuń
    2. Anonimowy11:49 PM

      Dobra wiem, ale to tak miło dostać wiadomość z potwierdzeniem od Ciebie, sama rozumiesz. D.

      Usuń
  31. Ślicznie proszę o You Found Me <3

    OdpowiedzUsuń
  32. Anonimowy8:56 AM

    Ja stoję twardo przy "Anything for You"
    Pozdrawiam, Etna:)

    OdpowiedzUsuń
  33. Anonimowy5:13 PM

    a swoją drogą, będzie dziś Chaos, czy dopiero za tydzień lub w środę? xD Ps. wydasz swoje opowiadania w formie papierowej? Bo chce się poślinić do Amira *q*
    LoliShouta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za tydzień :). I nie obawiam się, że nie ma takiej możliwości.

      Usuń
    2. Anonimowy6:23 PM

      Och szkoda ,że za tydzień :(
      Cóż czekamy :).
      Boginikokainy

      Usuń
  34. Anonimowy8:14 PM

    Juz dawno nie bylo You Found Me. Dlatego prosze o te. Paulinaa P. :3

    OdpowiedzUsuń
  35. Anonimowy10:47 PM

    AFY !!! M.

    OdpowiedzUsuń
  36. Melancholia11:03 PM

    YFM! Proszę. :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Anonimowy1:28 AM

    2) You Found Me

    OdpowiedzUsuń
  38. You Found me. To jest naprawdę dobre.

    OdpowiedzUsuń
  39. Anonimowy4:34 PM

    AFY - zdecydowanie! Ups, właśnie policzyłam, czy jest jednak szansa na AFY, ale doczytałam, że nie do 15-go tylko 14-go, a już się tak cieszyłam, że zdążyłam wrócić z wakacji i zaliczyć głosowanie:((( ale moje kochane AFY niestety nie ma szans przy YFM. Trudno. Pozostałe też lubię:) I cierpliwie czekam na AFY:)

    Nana

    OdpowiedzUsuń