Strony

niedziela, 15 lipca 2012

Wyniki

Głosowanie oficjalnie zamykam, bo muszę już zacząć zastanawiać się nad pisaniem kolejnego rozdziału :). A więc wynik jest następujący: po "Chaosie" pojawi się "Sunrise". Co prawda według mojego liczenia to opowiadanie wygrało z "You Found Me" tylko jednym głosem, ale jednak.

Wiecie więc czego się spodziewać :).

A tymczasem, jak zwykle, piszcie i proponujcie.

Do soboty.

P.s. Tym razem rozdział na pewno nie pojawi się wcześniej niż w sobotę właśnie :).

13 komentarzy:

  1. Anonimowy9:48 PM

    Oh a ja już się oswoiłam z myślą ,że pojawi się You Found Me , aczkolwiek Sunrise to wspaniała niespodzianka.
    Już nie mogę się doczekać.
    Boginikokainy

    OdpowiedzUsuń
  2. skoro mamy pisać i proponować.. to ja proponuję Anything For You. błagam Cię o nowy rozdział! :3

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy10:33 PM

    A ja pragnę Andy'ego i Mitcha :)
    Czekoladowy Mello
    Ps. Wymarzony wynik <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Andy i Mitch... Zdecydowanie jestem na tak.

    OdpowiedzUsuń
  5. O, trudno nie cieszyć się z wyniku. YFM chciałabym przeczytać w następnej kolejności.

    OdpowiedzUsuń
  6. Yeey, Sunrise : D a byłam przekonana że pojawi się YFM. Jednak głosowałam na Sunrise i ciesze się, że po tak długiej przerwie w końcu się pojawi : 3

    OdpowiedzUsuń
  7. Sunrise, świetnie :).
    Chodź wizja LPoH pojawiającego się za te parę tygodni, niewiarygodnie mi się podoba... to ja ładnie poproszę o (chwila napięcia) ... Theodora.
    Ale Wyzwanie też kusi:D
    Pozdrawiam .

    OdpowiedzUsuń
  8. Anonimowy1:14 PM

    Nie moge sie doczekac :3 Ciekawe czy wydarzy sie cos wiecej pomiedzy Nadimem, a Amirem. Zycze duzo weny! Paulinaa P.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja też, skoro mam proponować, to przeczytałabym Anything For You. Strasznie długo czekam na to opowiadanie i nie mogę się doczekać. :c

    OdpowiedzUsuń
  10. Anonimowy6:01 PM

    Hmmm... w sumie skoro wygrało Sunrise, a tamte dwa opowiadania pewnie się smucą . To może wypadało by się też nimi zainteresować?
    Po Sunrise ( i oczywiście Chaosie) chciałabym przeczytać You Found Me albo Anything For You .
    A Chaosu który pojawi się w sobote, nie mogę się doczekać .
    Może nareszcie coś się między nimi wydarzy :)
    A tak się ostatnio zastanawiałam... planujesz może (choćby w dalekiej przyszłości) zacząć pisać jakieś inne opowiadanie? Oczywiście tu na tym blogu.
    Tak z ciekawości pytam.
    Pozdrawiam, Czekoladowy Mello.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy6:02 PM

      Wybacz, "inne" to złe słowo. Nowe*

      Usuń
    2. Nie, dopóki nie dokończę przynajmniej kilku opowiadań, które już publikuję :). Nie ukrywam, że mam masę pomysłów, dużo pozaczynałam, ale nie zamierzam tego publikować, bo będzie to tylko kolejne opowiadanie do podziału na te "co dwa tygodnie", co będzie rodziło rozczarowanie i niecierpliwość :). Najpierw uporam się z tym, co już zaczęłam (a nie licząc "Drag Queen", wielu tworom brakuje jeszcze sporo do końca), a później na pewno coś się pojawi :). Tylko nie w tej liczbie, co wcześniej.

      Usuń
  11. Anonimowy12:27 PM

    Będę czekać cierpliwie na "You Found Me" i cieszę się z Sunrise. Właściwie to przeczytam wszystko, co napiszesz. Życzę dużo weny. D.

    OdpowiedzUsuń