Strony

sobota, 27 października 2012

Więc...

... następnym razem "Chaos", co dość oczywiste. W najbliższym czasie planuję też wznowienie Edmunda, ale nie wiem, czy jego rozdział okaże się przy najbliższej okazji czy jeszcze następnym razem. Tak czy inaczej, chciałam Was teraz prosić o opinię na temat tego, co chcielibyście przeczytać w najbliższym czasie. To nie jest typowe głosowanie, to znaczy będę brała pod uwagę ilość "głosów" oddanych na konkretne opowiadania i ustalę, które najczęściej wymieniacie, a następnie postaram się coś pokombinować w tym kierunku. Możecie wymienić od jednego do trzech opowiadań, powiedzmy tak. Zasady jak zwykle - zarejestrowani lub też podpisane (i znane mi) osoby, odpowiadające z konta "Anonimowy".

Enjoy.

30 komentarzy:

  1. Anonimowy6:38 PM

    Ja bym chciała "Wyznanie" szczerze mówiąc. Stęskniłam się za tym opowiadaniem.
    Hiss.

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy7:07 PM

    Ja też wyzwanie <3
    i cieszę się, że myślisz nad wznowieniem Edmunda.

    alex

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyzwanie ! <3
    LPOH
    Gabriel

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy7:17 PM

    Ja tez jestem za Wyzwaniem, chociaz wole YFM, bo to opowiadanie przypomina mi Chaos i je uwielbiam. No, ale znając czytelników to wygra wlasnie Wyzwanie, coz. A jeszcze o LPoH napomkne.
    Mikok

    OdpowiedzUsuń
  5. Oczywicie Wyzwanie, LPoH i Sunrise <3
    Pozdrawiam i lece czytac :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wyzwanie! Czekam już na to od dawna :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Anonimowy9:21 PM

    Edmund;) Plissssssss
    Cruel

    OdpowiedzUsuń
  8. Anonimowy9:34 PM

    Jak rozumiem bonusowy Chaos nie wchodzi w grę?:D

    Virus

    OdpowiedzUsuń
  9. Byloby super, zobaczyc tutaj kolejny rozdzial Wyzwania ;) pozdrawiam i weny zycze! ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ilikejam12:12 AM

    Wyzwania dawno nie było~ Ale LPoH albo Anything for you też by mnie zadowoliło :3

    OdpowiedzUsuń
  11. Anonimowy1:08 AM

    Przeczytałam Theodora... I NA NIEGO GŁOSUJĘ. RAZY 3! Tak można? XD
    LoliShouta

    OdpowiedzUsuń
  12. Wyzwanie
    Anything for you
    Książę

    o tak, tak, tak :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Anonimowy11:44 AM

    Zrobiłaś mi aptetyt na Edmunda, zatem Edmund. D.

    OdpowiedzUsuń
  14. Anonimowy2:30 PM

    wybór dość trudny, ale ja bym prosiła o AFY na pierwszym miejscu, albo o YFM i Sunrise:)

    Nana

    OdpowiedzUsuń
  15. Hm, poprosiłabym o Wyzwanie bądź Anything For You. W sumie nie pogardziłabym również rozdziałem Theodore'a albo You Found Me.

    OdpowiedzUsuń
  16. Wyzwanie.
    You Found Me.
    Little Piece of Heaven.

    Theodora przeczytam, jak przypomnę sobie opowiadanie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przeczytałam i zamiast Little Piece of Heaven chętnie wybrałabym Theodore.

      Usuń
  17. Theodore mnie przeraził, więc jeśli mój głos będzie się liczył(bo bardzo rzadko komentuję) to też głosuję na niego razy trzy! Mam nadzieję, że to na końcu ostatniego rozdziału to jakaś pomyłka.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  18. Wyzwanie, wyzwanie wyzwanie.. i wyzwanie:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Poproszę o "Wyzwanie".

    OdpowiedzUsuń
  20. Kolejność nieprzypadkowa:
    1. Theodore (wiadomo nawet dlaczego...).
    2. You Found Me.
    I w sumie czemu by nie 3. LPoH.

    OdpowiedzUsuń
  21. Poproszę Wyzwanie lub Theodora (... Biedny Felix...)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. Anonimowy12:12 PM

    Poproszę o Theodora i mam nadzięję, że nie skończy się tak, jak się zapowiada :(

    OdpowiedzUsuń
  23. Anonimowy3:13 PM

    Ja bym chciała Wyzwanie, Anything for you, lub Książę.
    Nie mogę siędoczekać następnej notki ^^

    Pozdrawiam i życzę weny
    Ai~chan

    OdpowiedzUsuń
  24. Theodore
    Little Piece of Heaven
    Wyzwanie

    OdpowiedzUsuń
  25. Theodore
    Sunrise
    Sunrise
    :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Zdecydowanie Theodore... myślałam że padnę czytając 11 rozdział.
    Jakiś czas temu wznowiłam czytanie twojego bloga, po żałobie za every me i zakochałam się w tym biednym zakompleksionym rudzielcu i niebywale chamskim i niesprawiedliwym Theodorze. I chyba umrę, jeżeli nie przeczytam w najbliższym czasie kontynuacji :D
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  27. Anonimowy5:46 PM

    Witam,
    nie wiem czy mnie uznasz za anonimowego – znanego czytelnika (nie bywam tutaj za często, ze względu na bardzo ograniczony czas na jakiekolwiek czytanie), ale i tak wypowiem się w tej ankiecie. Najbardziej to bym chciała przeczytać nowy rozdział w „You found me” i „Gabriel”. A jak piszesz, ze może być maksymalnie trzy to bardzo bym też chciała rozdział „Thoedora”, bo po tym ostatnim rozdziale to tylko o tym opowiadaniu myślę, co się stało z Felixem....
    Pozdrawiam serdecznie Basia

    OdpowiedzUsuń
  28. Anonimowy10:56 PM

    You Found Me
    Sunrise
    Edward
    chociaż Theodorem też bym nie pogardziła
    M-chan

    OdpowiedzUsuń
  29. Anonimowy9:19 AM

    Och ciepełko czuję na sercu gdy widzę ,że chcesz znów pisać Edwarda.
    Więc mój głos oddaję właśnie na niego..
    No i... Theodore x2.
    Ściskam, Czekoladowy Mello *Błaga o wybaczenie, gdyż się nie odzywała dłuższy czas*

    OdpowiedzUsuń