Strony

piątek, 30 listopada 2012

Informacja

Rozdział jaki jest, każdy widzi, już nie będę się tłumaczyć, wyszedł w sumie dość krótki, ale mniejsza z tym. Mam jednak dla Was informację co do przyszłego tygodnia. Zapomniałam kompletnie o tym, że miałam pisać LPoH, przypomnieliście mi, ale tak się składa, że na przyszły tydzień, wyjątkowo, zaplanowałam już kolejny rozdział Edmunda. LPoH pojawi się zatem później, a zaraz po nim, prawdopodobnie YFM, o którym też wspominaliście. Tak więc drobne przesunięcie, mam nadzieję, że nie będziecie rozczarowani.

Buziaki.

3 komentarze:

  1. Anonimowy3:20 PM

    Yeah!. Już z niecierpliwością czekam na zapowiedziany rozdział "YFM" . ^^ Weny życzę. ;) Rose Blood

    OdpowiedzUsuń
  2. Zostałaś nominowana przeze mnie do Liebster Awards ;)
    emos-vamps-yaoi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Pisz co chcesz:) Ja z lubością czytam cokolwiek wychodzi z Twojej głowy :) i choć rzadko komentuję to wiernie wracam i nigdy się jeszcze nie zawiodłam:)

    OdpowiedzUsuń