Strony

piątek, 21 grudnia 2012

Informacja

Za tydzień, jak już chyba wspominałam, pojawi się nowy rozdział "You Found Me". Później, dwa razy pod rząd, z okazji, powiedzmy, spóźnionego prezentu świątecznego dla pewnego osobnika, pojawią się rozdziały "Chaosu". Następnie "Wyzwanie".

Poza tym, chciałam poinformować wszystkich czytelników "Wyzwania", że choć do tej pory poświęcałam mu dość niewiele uwagi, teraz to się zmieni. Przejrzałam statystyki i co oczywiste, okazało się, że "Chaos" i "Wyzwanie" są najchętniej czytanymi opowiadaniami. Co za tym idzie, możecie się spodziewać "Wyzwania" częściej niż dotąd.

24 komentarze:

  1. Kocham Wyzwanie, więc ma uciechę z tej wiadomości i z powodu Chaosu również. :DD

    OdpowiedzUsuń
  2. Niesamowicie cieszę się, że zajmiesz się bardziej Wyzwaniem :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Rozdział Chaosu piękny. Tylko zakończenie troszkę smutne. Ale i tak piękne <3
    Tak się cieszę, że później będą pojawi się dwa razy pod rząd Chaos *w* Kocham to opowiadanie, tak samo jak Wyzwanie. Więc bardzo się cieszę, iż częściej będzie się pojawiało ;3

    Pozdrawiam i życzę weny ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. A teraz mam ochotę się rozryczec bo moje pierwsze yaoistyczne opowiadanie, które przeczytałam, będzie pojawiac się znacznie częściej! Nawet nie wiesz, jak bardzo ucieszyłaś mnie tą informacją, teraz uśmiech nie może zejśc mi z twarzy!
    Nie zostaje mi nic innego, niż czekac na kolejny rozdział Wyzwania! <3.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna wiadomość na święta ♥
    Nawet nie wiesz jaka jestem szczęśliwa :3
    Wyzwanie to zdecydowanie moje ulubione opowiadanie ze wszystkich przeczytanych ( z jakimi kiedykolwiek miałam do czynienia )
    W każdy razie - weny ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. Anonimowy9:13 PM

    Wee~ aniołki mnie wysłuchały~.
    Akurat Chaos i Wyzwanie to moje dwa najulubieńsze opowiadania, więc cieszę twarz do monitora. Dziękuję. :D
    Weny, weny, weny!

    OdpowiedzUsuń
  7. Anonimowy10:51 PM

    Życzę wesołych świąt wszystkim czytelnikom yaoi!. ^^ Rose Blood

    OdpowiedzUsuń
  8. Anonimowy11:12 PM

    O! dziękujemy bardzo! <33333 Już się zabieram za czytanie i dziękuję za Johnny'ego w next week <3
    LoliShouta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie będzie Johnny'ego w next week :P.

      Usuń
    2. Anonimowy1:16 PM

      Znaczy, ale później będzie xD Trochę się zagalopowałam :D *fail*
      LoliShouta

      Usuń
  9. Anonimowy12:21 AM

    A co z Sunrise? :(

    OdpowiedzUsuń
  10. Anonimowy1:39 PM

    Och, Och :D
    Jak dobrze, że chcesz Wyzwaniu poświęcić więcej uwagi.
    Jestem w niebie i widzę anioły :)!

    ~Tess

    OdpowiedzUsuń
  11. Umm ja też tęsknię za sunrise :(
    Ale z Wyzwania cieszę się bardzo!
    Pozdrawiam cieplutko :*

    OdpowiedzUsuń
  12. W końcu będzie YFM? Yeyeye ^_^ Moje ulubione opowiadanie, szkoda, że nie najczęściej czytane... XD

    OdpowiedzUsuń
  13. imitacja.12:27 PM

    kiedyś wspomniałaś, że "Theodore" będzie się już kończyć ... więc BŁAGAM. dodaj też go. <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Anonimowy12:01 AM

    Hmm... a co z "Gabrielem"? Nie było go od jakiegoś pół roku, jeśli się nie mylę.

    OdpowiedzUsuń
  15. Przeczytałam wszytskie opowidania z tego bloga. I wszytskie są tak samo dobre. Takie wyjatkowe, wywołujące skrajne emocje. Szczególnie one shot'y. Sposób ich pisania, w pełni oddaje odczucia postaci. Łatwo wczuć sie wtedy w opowiadanie. Czytając niektóre po prostu nie mogłam powstrzymać łez. Czekam więc na nastepna część obojętnie, którego opowiadania bo wszytskie lubię tak samo. ;D Sama piszę bloga yaoi i chciałabym kiedys pisać w taki sposób.

    OdpowiedzUsuń
  16. Anonimowy10:18 PM

    MAm nadzieję, ze święta były udane i w ogóle... Chciałam złożyć jakieś świąteczne życzenia, ale z moim zapałem święta się skończyły i już nie ma co..
    No w każdym razie, tak z okazji świat, w końcu zmogłam się do zostawienia komentarza tutaj, bo od jakiegoś czasu czytam twoje opowiadania i jestem zachwycona.
    Ze wszystkich polskojęzycznych opowiadań które czytałam twoje są jednymi z moich ulubionych. Kocham je za niepowtarzalny styl i atmosferę.
    Tak trzymać!
    Pozdrawiam, coke- negsuri.blogspot.come

    OdpowiedzUsuń
  17. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  18. Witam. Chciałam oficjalnie ogłosić, że zostałaś przeze mnie otagowana jako blog, który zasłużył sobie na nagrodę "Liebster Award". Twój blog jest niesamowity, twoje posty rozkosznie długie, a styl: nie do opisania fantastyczny. Nie komentuję zbyt często twojego bloga, lecz - przysięgam - czytam ^w^ Mam nadzieję, że nie zaśmiecam tu nic swoim komentarzem i pozdrawiam~
    (pytania wysyłam na e-amil, który podałaś - jeśli coś się nie zgodzi, moje GG: 25414710)

    OdpowiedzUsuń
  19. Anonimowy9:07 PM

    Właśnie co z Gabrielem?. Silencio, błagam dodaj kolejny rozdział. To naprawdę świetne opowiadanie. *.* Rose Blood

    OdpowiedzUsuń
  20. Anonimowy12:46 AM

    A ja jakoś nke mogę się zabrać za Chaos, ale moja nerka raduje się z powodu Wyzwania *O* ale może już lepiej zamilknę, żeby nie psuć efektu,
    Asis

    OdpowiedzUsuń