Strony

piątek, 29 listopada 2013

Konkurs :)





Zapowiadałam jakiś czas temu, że mam zamiar przygotować konkurs i oto jest. Jak widzicie, do wygrania będą drobne nagrody rzeczowe - wszystko związane ze światem "Chaosu", dwie bransoletki i trzy zawieszki, do których oczywiście dodane zostaną łańcuszki lub rzemyki zależnie od woli ewentualnych zwycięzców. Konkurs też jest ściśle tematycznie związany z "Chaosem", poszłam jednak za sugestią paru czytelników i forma prac będzie dowolna.

REGULAMIN

Nagrody są autorstwa mojej kochanej bety Magdaleny :). 

Pozdrawiam serdecznie i zapraszam zainteresowanych do wzięcia udziału :).


Regulamin

5 komentarzy:

  1. Woooow... konkurs łatwy? Jestem fanką Chaosu i innych, a bransoletki i kryształy są cudowne!

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy9:02 PM

    Świetne nagrody :)! Aż żałuję, że nie mam żadnego talentu... :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy1:09 PM

    Nagrody są śliczne :) No nic, trzeba będzie się wziąć do roboty!

    Virus

    OdpowiedzUsuń
  4. Całkiem niezłe. Koleżanka powinna rozkręcić interes - myślała o tym? Bardzo chętnie złożyłabym zamówienie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W pewnym sensie już to zrobiła :). Jeśli jesteś zainteresowana, napisz do mnie na maila, dam ci do niej numer kontaktowy.

      Usuń