Strony

sobota, 23 listopada 2013

Ogłoszenie drobne

Najpierw muszę coś napisać na temat rozdziału "You Found Me". Sęk w tym, że nie jest on skończony. Nie wiem, jak to się stało, zwykle mi się to nie zdarza, ale pisałam go jakiś czas temu i musiałam odłożyć w czasie napisanie ostatniego fragmentu, a później kompletnie o tym zapomniałam. Zdałam sobie sprawę z tego dopiero dzisiaj. Postaram się w następnym rozdziale umieścić wszystko, co potrzebne, bo nie mam nic innego, co mogłabym opublikować, a nie chcę was skazywać na czekanie kolejnego tygodnia czy dwóch. 

Druga sprawa - za dwa tygodnie "Edmund Lancaster".

Pozdrawiam serdecznie.

11 komentarzy:

  1. Anonimowy7:37 PM

    a kiedy kolejny odcinek "Wyzwania" ? :((

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy7:40 PM

    Nieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!

    OdpowiedzUsuń
  3. Kiedy nowy rozdział Wyzwania?

    OdpowiedzUsuń
  4. Dopiero w następnym rozdziale? . _ . Czekać miesiące </3

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy2:56 PM

    Łeee, a ja tak liczyłam na Wyzwanie! Albo na Little Piece of Heaven! Buuuu! Jestem niepocieszona :(
    Myo Dreams.

    OdpowiedzUsuń
  6. Anonimowy5:19 PM

    a ja się cieszę :D

    ed.

    OdpowiedzUsuń
  7. Anonimowy8:18 PM

    A kiedy Wyzwanie?

    Virus

    OdpowiedzUsuń
  8. Anonimowy9:10 PM

    baaaardzo lubię Twoje opowiadania, ale przyjemność psuje tło- a właściwie nie dość mała czcionka i zbite linijki to są białe na niemal czarnym tle!! czytanie szybko doprowadza do bólu oczu i głowy i zostają takie "mroczki " przed oczami, więc mała prośba- dało by się coś z tym zrobić?
    A swoją drogą przyłączam sie do grona rozczarowanych wyborem opowiadaniem na za dwa tygodnie i czekających na "wyzwanie" lub YFM...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy10:37 AM

      czcionka może nie jest taka mała. ale to ciemne tło też mnie czasem dobija. czytam przy zapalonym świetle. i fakt jak się już oderwę, co nie jest łatwe - widzę w paski :l

      ed.

      Usuń
    2. Anonimowy10:54 AM

      ale z drugiej strony lubię jak jest ciemno :)

      ed.

      Usuń
  9. Anonimowy8:04 PM

    Hmmm... Zawsze można wcisnąć Ctrl + ;)
    Wtedy czcionka nam się powiększy tyle, ile chcemy. Mnie osobiście bardzo podoba się ciemne tło. Kocham blogi o takiej szacie, nie lubię jaskrawych kolorów. Kiedy jest tak, jak teraz - jest klimacik. ;)

    OdpowiedzUsuń