Strony

piątek, 1 listopada 2013

Ogłoszenie + Konkurs

Kilka drobnych ogłoszeń :).

Po pierwsze, za tydzień pojawi się "Edmund Lancaster" :).

Po drugie (co dotyczy jedynie osób, które korespondują ze mną mailowo), Onet się zbiesił i nie wiem z jakiej przyczyny, wrzucił część adresów mailowych do SPAMU. Zorientowałam się dopiero wczoraj, więc nawet nie miałam jak wcześniej zareagować, a że do SPAMU zaglądam rzadko, a jego zawartość znika po tygodniu - jeśli napisaliście do mnie wcześniej niż 7 dni temu, po prostu nie mam Wam jak odpisać. Teraz będę starać się tam sprawdzać regularnie, więc wszystko powinno być okej, jeśli jednak wciąż nie otrzymacie ode mnie odpowiedzi - też sprawdźcie SPAM :P.

Po trzecie - noszę się z zamiarem, choć teraz właściwie to już postanowienie, zorganizowania na blogu małego konkursu. Nie mam jednak pewności co do formy. Chciałabym, żeby jak najwięcej osób miało możliwość wzięcia w nim udziału, a wiem, że narzucenie z góry jakiejś formy artystycznej, niektórym zamknie drogę ;). O losowaniu nie ma mowy, pytam więc Was o sugestie, jeśli macie jakieś propozycje - chętnie wysłucham :).

Pozdrawiam serdecznie.

8 komentarzy:

  1. Anonimowy1:06 PM

    ja chętnie wzięłabym udział w plastycznym konkursie :) można zrobić konkurs na fanarty/fan fiction razem, wtedy każdy mógłby wybrać co chce przygotować na konkurs, w zależności od swoich talentów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy9:48 PM

    Narzucenie konkretnej formy artystycznej może zamknąć niektórym drogę, ale przecież można podać tylko temat, termin i pozostawić dowolną formę regulując tylko takie kwestie jak np ile max mogą zajmować prace pisemne, jaki rozmiar mają mieć rysunki czy zdjęcia itp. Każdy ma jakiś talent i w czymś czuje się dobry. Ja np beznadziejnie rysuję, pisać też nie potrafię, ale całkiem ładnie dla przykładu maluję paznokcie. Dlaczego więc stylizacja paznokci inspirowana którymś opowiadaniem nie mogłaby być formą artystyczną i pracą konkursową? Jeśli pozostawisz dowolność formy, może wyjść naprawdę ciekawie, bo nigdy nie wiesz czego się spodziewać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tym też myślałam, ale obawiałam się, że może to nieco utrudnić ocenę ;). Tak czy inaczej, zgadzam się - wydaje mi się, że byłoby to najciekawsze rozwiązanie.

      Usuń
    2. Z drugiej strony ciężko porównywać fanart z opowiadaniem czy paznokciami. Myślę, że też trzeba się zastanowić, według jakich kryteriów mają być oceniane prace, jeśli, Silencio, chcesz wybrać zwycięzcę. Dwie kategorie: prace pisemne i prace artystyczne? A może pisemne, plastyczne i inne?

      Usuń
  3. Anonimowy5:31 PM

    e tam konkurs. dla mnie nagrodą jest, to że dodajesz co tydzień lub dwa nowy rozdział :D

    i wraca Edmund <3

    ed

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy5:51 PM

    Hmmm, zapowiada się ciekawie. Jak już będzie coś bliżej wiadomo to może też się skuszę i wezmę udział? Tylko musiałabym najpierw skończyć cokolwiek pisać, co nie jest wcale takie proste... >.< Brak samozaparcia, ot co.

    Szczerze to nie pamiętam czy coś już u ciebie komentowałam, bo robię to bardzo rzadko... W każdym bądź razie znam twojego bloga już w cholerę długo i naprawdę mi się podoba, choć jak na razie miałam czas przeczytać chyba tylko trzy opowiadania... Kiedyś to nadrobię, obiecuję ^^".

    Pisz, kochana, pisz, bo idzie ci to świetnie, masz wspaniałe pomysły i umiesz je ciekawie przedstawić.

    Myo Dreams.

    OdpowiedzUsuń
  5. Cóż... jak dla mnie to wszelkie możliwe prace byłyby ciekawe. Dobrze jest dać szanse każdemu, choć to znów Tobie, Silencio, przysporzy kłopotów z wybraniem nagród dla paru c; Ja chętnie bym coś napisała, może narysowała, zobaczymy. Tylko, proszę, daj trochę więcej czasu niż powiedzmy miesiąc, bardzo zwlekam z czasem, może jak i poniektórzy, którzy także zechcą brać udział :3

    OdpowiedzUsuń
  6. Co do konkursu to faktycznie trudna sprawa, żeby zrobić tak aby było sprawiedliwie, jednak wydaje mi się (tak jak powyżej), że można podzielić go na dwie kategorie - prace plastyczne i opowiadania, to najczęstsze formy twórcze.Tylko będzie dwóch zwycięzców.

    Malowanie paznokci jest bardzo ciekawe, ale zarazem nieco nietypowe. xD

    Pozdrawiam. ;3
    Rose Blood

    OdpowiedzUsuń