Strony

sobota, 7 grudnia 2013

Kilka ogłoszeń + Głosowanie

Trochę się tego nazbierało, więc dziś wyjątkowo będzie dłużej. Mam Wam do przekazania parę wiadomości - dla niektórych dobrych, dla niektórych złych, a dla innych pewnie takich i takich. 

Po pierwsze, wszystkim zainteresowanym raz jeszcze przypominam o konkursie:  KLIK

Po drugie, zła wiadomość brzmi następująco: zawieszam "Wyzwanie". Wiem, że to opowiadanie ma chyba najwierniejsze grono fanów i nikogo nie "olałam", próbowałam napisać rozdział, zabierałam się do tego już kilkukrotnie, parę tygodni temu napisałam połowę, usiłowałam to skończyć, ale nie jestem w stanie. Przyznam, iż od dłuższego czasu mam problem z tym opowiadaniem, nie potrafię wczuć się w jego klimat, to frustruje mnie, niewątpliwie frustruje też wielu czytelników, którzy długo czekają i odczuwają zmiany pod względem jakości fabuły, co nie jest dobre. W tym przypadku nie chodzi już nawet o brak weny, ale o swoistą awersję, którą zaczęłam odczuwać do tej historii. Być może potrzebuję od niej dłuższej przerwy, a nie chcę zostawiać Was w stanie oczekiwania. Zdaję sobie sprawę z tego, że będziecie rozczarowani, a wielu pewnie ma ochotę odgryźć mi głowę, ale proszę, postarajcie się przyjąć to w miarę spokojny sposób, wystarczą mi niektóre maile, jakie do mnie docierały. "Wyzwanie" jest więc oficjalnie zawieszone.

Trzecia rzecz: głosowanie. Mam skończony rozdział "Little Piece of Heaven" i wkrótce skończę także "You Found Me". Od Was zależy, które z tych opowiadań pojawi się w pierwszej kolejności, więc dajcie mi znać. Prawdopodobnie podliczę głosy w najbliższą środę.

Po czwarte zaś, z okazji świąt i tego, że mam naprawdę spory zapas, za dwa tygodnie pojawi się bonusowy "Astargot". Żeby była jasność: pojawi się także za tydzień i tydzień później, czyli łącznie trzy razy pod rząd. Nie znaczy to jednak, że opowiadanie z bs nie pojawi się we właściwym czasie - pojawi się, dodam rozdział historii, którą wybierzecie tutaj, a rozdział "Astargota" tam.

To chyba wszystko, co miałam do powiedzenia.

Pozdrawiam Was serdecznie.

41 komentarzy:

  1. Mam nadzieję, że twoja chęć do Wyzwania wróci jak najprędzej. Jestem co prawda trochę zdziwiona tą wiadomością, bo to opowiadanie cieszyło się dużym uznaniem na twoim blogu. Najważniejsze, żeby tobie się dobrze pisało.

    Nie potrafię wybrać między YFM a LPoH! Na oba rozdziały czekam i nie wiem, na którym zależy mi bardziej. Będę szczęśliwa niezależnie od tego, który się pojawi jako pierwszy.

    I niesamowicie cieszę się, że pojawi się bonusowy Astargot :3 Cudowny prezent na święta.

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy5:00 PM

    Ja głosuję na YFM! : D

    Virus

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy5:19 PM

    Wyzwanie zawieszone? Idę płakać . Szkoda.
    Yh zdenerwowałam się, bardzo lubiłam to opowiadanie i czekałam na nie. Trudno, mam nadzieję, że nie każesz nam długo czekać :)

    Jestem za LPoH. Chociaż YFM też bardzo mnie ucieszy.
    A moze by tak Anything for you? :)
    Pozdrawiam, Boginikokainy.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. LPoH!!
    będę tęsknić za Wyzwaniem ;c
    a co z Anything for you? doczekamy się kontynuacji? ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dobre pytanie jak dla mnie XD

      Usuń
  6. Anonimowy7:10 PM

    LPoH!!
    Bedzie kontynuacja Gabriela?

    OdpowiedzUsuń
  7. Anonimowy7:34 PM

    Hej
    Nie przepadałam za wyzwaniem, więc nie będę płakała. :) Życzę ci, abyś go kiedyś skończyła; Może spróbujesz napisać go jeszcze raz, ale pozmieniasz to, co ci zgrzyta i denerwuje?
    Aaastargot! *.* - moja reakcja.
    I głosuję na You found me :3.
    Zmartwiły mnie te maile, o których wspomniałaś. Nie wiem, ale czy ludzie nie zdają sobie sprawy, że jak będą chamscy to raczej nic nie wskórają? (jeśli znów coś przekręciłam i bredzę to gomen :D)
    Szczęścia, słodyczy (żelków) i weny, Gollum

    OdpowiedzUsuń
  8. Anonimowy7:53 PM

    jestem fanką wyzwania, i to co napisałaś nie nie jest dobra wiadomością. ale całkowicie Cię rozumiem. i nie jestem zła. :)
    dobrze, że informujesz.

    ed.

    OdpowiedzUsuń
  9. Anonimowy9:38 PM

    Głosuję na Little Piece of Heaven, ale i tak wszystko co napiszesz mnie bardzo ucieszy :3
    Cloode

    OdpowiedzUsuń
  10. Anonimowy9:52 PM

    Och, mam ochotę odgryźć Ci głowę, bo strasznie lubiłam to opowiadanie i zawsze miałam nadzieję na kolejny jego rozdział, ale... Ale jak nie możesz zmusić się do pisania, to nic się z tym nie da zrobić ;) Najważniejsze, aby Tobie pasowało, chociaż mam taką małą nadzieję, że jednak kiedyś do niego wrócisz...
    Weny!

    Tess

    OdpowiedzUsuń
  11. Anonimowy11:53 PM

    Głosuję na YFM, skończyło się w okropnym momencie. Chcę wiedzieć, co dalej! c:

    OdpowiedzUsuń
  12. Anonimowy1:01 AM

    YFM<3 skradlo me serce. Bardzo fajnie, że uptzedzasz ptzestój w opowiadaniu taki czytelnik jak ja zna sytuacę i nie ędzie smęciłnmo wyzwanie, crozumiem Ciebie bardzo dobrze, szkoda bo bardzo luboe wyzwanie, ale skoro tak jesto lepiej faktycznie od niego odpocznij niż masz pisać na siłę, najważniejsza jest Twoja frajda z pisania! Tak czy siak uwielbiam każde Twoje opowiadanie więc przezyje.

    OdpowiedzUsuń
  13. Anonimowy1:09 AM

    Pozwolę sobie oddać mój głos na You Found Me, bo jestem z nim na bieżąco i nie mogę się doczekać następnego rozdziału :)
    Co do Wyzwania... To kocham to opowiadanie, ale nie mogę być zła na Ciebie, naprawdę. Myślę, że skoro Ci nie idzie, to nie pisz na siłę, bo wyjdzie coś, z czego Ty sama nie będziesz zadowolona. Choć mam ogromną nadzieję, że awersja Ci przejdzie (szybko) i kiedyś z radością napiszesz i wrzucisz nowy rozdział :D
    Pozdrawiam serdecznie :)
    Alys

    OdpowiedzUsuń
  14. Powiedziałabym, że po prostu od kiedy wczułaś się pisanie opowiadań przygodowych, brak Ci chęci na opowiadania o życiu codziennym ;) A to całkiem zrozumiałe i wiem, co czujesz. "Wyzwanie" polubiłam i chętnie będę nadal czytać, gdy wróci. I bez obaw, bo myślę, że raczej wróci ;)
    Oba z tych opowiadań z chęcią przeczytam, więc czy będzie to LPoH czy YFM będę szczęśliwa. I podziękowania za Astargota. Niedawno go odkryłam i przeprowadzam rozpoznanie na tym nieznanym terenie.
    Tak dla odmiany ode mnie kilka miłych słów ;)

    Pozdrawiam, DaughterOfWind

    OdpowiedzUsuń
  15. Doskonale rozumiem z tą awersją. Trudna do pokonania rzecz, ale mam nadzieję, że przerwa od Wyzwania Ci jakoś pomoże i kiedyś skończysz to opowiadanie. ^^

    Astargot super. Bardzo miła wiadomość. Co prawda na razie nie czytam czekając aż się uskłada trochę rozdziałów, ale dzięki temu będę miała doskonałą ucztę pochłaniając treść opowiadania.

    Co do głosowania. Hm. Trudna decyzja, bo oba opowiadania bardzo lubię, ale wybieram "You Found Me"

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  16. Anonimowy9:51 AM

    Szkoda, że zawieszasz Wyzwanie... Będzie mi go brak, ale rozumiem, że musisz od niego odpocząć. Za to bardzo się cieszę z trzech rozdziałów Astargota pod rząd. ;) Naprawdę podoba mi się to opowiadanie, chyba nawet bardziej niż Chaos.
    Jeśli chodzi o głosowanie to swój głos oddaję na You Found Me!

    OdpowiedzUsuń
  17. 2- uch, szkoda T^T to moje ulubione opowiadanie u Ciebie ;.; na równi z YFM xD
    3- Stanowczo You Found Me *^*
    4- Będzie czytanko *^* duuużo czytanka *^*

    OdpowiedzUsuń
  18. Buuu~ A "Wyzwanie" jest takie fajne :cc Cóż... będziemy więc czekać ;3
    YFM proszę <333
    Jeeeeah~! "Astargot" razy trzy mniaaaam *O*
    Pozdrawiam oraz informuję, iż praca na konkurs się już robi ;>

    OdpowiedzUsuń
  19. Anonimowy8:16 PM

    Po pierwsze przykro mi z powodu "Wyzwania", ale jestem wdzięczna, że nas informujesz. Doskonale Cię rozumiem, ale mam nadzieję, że wrócisz do niego niebawem.
    Nie przejmuj się obraźliwymi mailami, jesteś jedną z najlepszych bloggerek, jakie znam! Domyślam się co czujesz, bo ja też zawsze wszystko biorę do siebie, ale wiedz, że jesteś świetna! :)
    A jeśli chodzi o głosowanie, to chyba wolę YFM, bo to przez nie zaczęłam czytać twojego bloga i mam do niego ogromny sentyment. Poza tym skończyło się w takim momencie, że już nie mogę się doczekać jakiegoś rozwiązania akcji! ;)
    Pozdrawiam i życzę weny oraz powrotu ochoty do "Wyzwania"! ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Seiridis10:18 PM

    No cóż, byłoby mi o wiele gorzej, jakbyś YFM chciała zawiesić. Skoro tak jednak nie jest, to wszystko spoko. xp
    Głosuję na YFM.

    OdpowiedzUsuń
  21. Anonimowy11:02 PM

    Wyzwanie. :c Głosuję na LPoH. Można niebawem liczyć na AFY i Gabriela?

    OdpowiedzUsuń
  22. Anonimowy10:55 PM

    Szkoda Wyzwania... No , ale nie ma w sumie sensu na kończenie tego na "odpieprz się" , prawda ? Poza tym , może w końcu złapię cie nastój na to opowiadanie ; )
    Głosuję na YFM ; P
    Ichi.

    OdpowiedzUsuń
  23. A ja nie przepadałam za Wyzwaniem :( Historia wydawała się strasznie sztuczna :/ Wybacz mi. Jesteś świetną pisarką - kocham YFM i Edmunda <3 Chyba po prostu kocham fantastykę ;)
    Czekam na Absaloma i Mortalisa =^D
    Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  24. Anonimowy11:04 PM

    Głosuję na LPoH,
    Mam nadzieje, że niedługo doczekam się kontynuacji Gabriela i Sunrise :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Anonimowy11:06 PM

    Little Piece of Heaven! :(

    OdpowiedzUsuń
  26. Anonimowy9:34 PM

    wzięłam się w sobie i aż zagłosuję.
    little piece of heaven, bez dwóch zdań! ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Szkoda, że tak wyszło z Wyzwaniem, bo naprawdę lubię to powiadanie. No trudno. Jeśli chodzi zaś o głosowanie to jestem za LPoH. ;3 Mam do tego opka słabość.

    OdpowiedzUsuń
  28. Emmm, nie wiem czy tutaj mogę ale mam pytanie.
    Otóż co się stało z opowiadaniem „DESMOOOND!” „Paniczu?” „Nic… Chciałem się upewnić, że jesteś”? No bo z onetu został usunięty... A na blogspocie jest tylko do 30 rozdziału. Czytałam to jak było jeszcze na onecie, i ostatnio chciałam przeczytać jeszcze raz. Nie wiem może po prostu nie potrafię tego znaleźć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Napisz na maila to ci je wyślę.

      Usuń
  29. Więc głosuję na LPoH.
    Do tego czytając powyższy komentarz wychodzę z maluteńką prośbą. Jeśli napiszę na maila to czy też dostałabym to opowiadanie..?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, oczywiście.

      Usuń
    2. Nie wiem tylko czy moje wiadomości dochodzą. W każdym bądź razie, wysłałam.

      Usuń
  30. Anonimowy6:42 PM

    Jeju, jaka szkoda, bo tak naprawdę teraz czytam już tylko Wyzwanie na tym blogu, oby wena wróciła!

    OdpowiedzUsuń
  31. Anonimowy7:07 PM

    YFM, YFM! <3
    Kocham to opowiadanie, KOCHAM! :)
    Przykro mi z powodu Wyzwania... ale mam nadzieję, że do niego wrócisz. Czekamy cierpliwie! :)

    OdpowiedzUsuń
  32. :C przykro.
    Głos na LPoH

    OdpowiedzUsuń
  33. Czytałam "Wyzwanie" i choć nie jest to moje ulubione opowiadanie, szkoda trochę, że jest zawieszone. Najbardziej lubię Lancastera i You Found Me. Czytam też Astargota. Z racji iż Lancaster był ostatnio, a na Astargocie ma być bonusowy rozdział, gdyby jeszcze w tym tygodniu było YFM, chyba dostałabym na głowę z radości. Takie combo, to byłby chyba najlepszy prezent gwiazdkowy w tym roku :D

    Głos oczywiście na YFM.

    OdpowiedzUsuń
  34. Anonimowy10:33 PM

    Kiedy pojawi się nowy odcinek? :)

    OdpowiedzUsuń