Strony

sobota, 11 stycznia 2014

Ogłoszenie

Po pierwsze przypominam, że termin nadsyłania prac do konkursu upływa 31 stycznia.

Po drugie z racji tego, że pewnie jak wielu z Was mam teraz masę zaliczeń i zbliża się sesja, nie mam pojęcia, jak będzie z publikacjami na tym blogu. Jeśli chodzi o drugiego bloga mam naprawdę spory zapas, ale tutaj muszę pisać na bieżąco, a co za tym idzie może się zdarzyć, że będzie kilkudniowe opóźnienie albo rozdział nie ukaże się wcale. Oczywiście o wszystkim postaram się na bieżąco informować.

Po trzecie zaś w pierwszej kolejności (nie wiem kiedy) pojawi się tutaj Edmund, a później prawdopodobnie "You Found Me".

24 komentarze:

  1. Anonimowy4:43 PM

    Rozumiemy. Kiedy planujesz wrócić do Wyzwania, AFY i Gabriela? Błagam o odpowiedź.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Wyzwanie" zostało niedawno zawieszone, nie jestem w stanie udzielić odpowiedzi. Co do pozostałych opowiadań - one nie były publikowane tak długo, że też praktycznie uznaję je za zawieszone. Prawdopodobnie powrócę do nich wtedy, kiedy skończę obecnie publikowane opowiadania - Sunrise, YFM, LPoH lub Edmunda.

      Usuń
  2. Anonimowy6:49 PM

    dobrześ. kochana, ładnie pozaliczaj wszystko i się nie martw. :)

    ed.

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy7:17 PM

    Możesz zrobić tak, że kiedy nie będziesz mogła wrzucić rozdziału na tego bloga, wrzucisz na drugiego? Ja byłabym zadowolona gdyby sie tam ukazywaly czesciej rozdzialy <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak z pewnością będzie :).

      Usuń
  4. Czekam na YFM oraz Sunrise. Wyzwanie też z chęcią bym ujrzała, no ale rozumiem, nie masz na nie ochoty i tak dalej. Mam nadzieję, że nas uraczysz za jakiś czas AFY. No i Księcia też chciałabym przeczytać.. Liczę, że otworzysz pliki ze "starymi" opowiadaniami i wena na Ciebie spłynie, po czym wspaniale je napiszesz xD


    Pozdrawiam i życzę dużo weny!♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Życzę Ci powodzenia w czasie zaliczeń i sesji. Jeśli mogę wiedzieć na jaki kierunek studiów uczęszczasz?
    *Byłabym wdzięczna za odpowiedź*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zarządzanie :)

      Usuń
    2. Anonimowy10:36 PM

      Trolling : D

      Virus

      Usuń
    3. Hyhyhy :D. A teraz wyjdź :P.

      Usuń
  6. Anonimowy8:59 AM

    Sesja nie zając.. a nie, nie to miałam powiedzieć :D
    Pisz spokojnie i zaliczaj wszystko w pierwszych terminach. Pewnie część z nas też sesjuje lub zaraz zacznie. Choć znam takich, co już sesję skończyli *zazdrosna*..
    Alys

    OdpowiedzUsuń
  7. Anonimowy12:48 AM

    Ponawiam prośbę o zmianę koloru tła lub czcionki...

    OdpowiedzUsuń
  8. Trzymam za Ciebie kciuki w takim razie i nadrabiam wszystkie inne rozdziały. A przynajmniej się stara, chociaż średnio wychodzi. :(
    Tak się zastanawiam.. Masz coś jeszcze pochowane na komputerze tak jak Every Me? ^^

    OdpowiedzUsuń
  9. Anonimowy7:32 PM

    Z niecierpliwością czekam na Absaloma ;)
    Właśnie, mam prośbę. :) Wyślesz mi całość Every Me na maila?
    darkkatniss@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie, to jest dobra prośba. Sama też zastanawiałam się, czy jeszcze dane mi będzie przeczytać to opowiadanie, bo na blogach, na których było publikowane trochę... nawet bardzo się poucinało, a bardzo chciałam jeszcze do tego wrócić. Jeśli by się dało, to ja też bardzo chętnie - kotte17km@gmail.com.

      Usuń
  10. Anonimowy1:36 AM

    Hej Silencio, czy mogę jeszcze gdzieś przeczytać to cudowne opowiadanie z Desmondem i Brandonem? Bo na blogu jest tylko 30 rozdziałów :( a naprawdę bardzo bardzo bardzo bardzo chciałabym jeszcze raz przeczytać to opowiadanie :< :< :< Liczę na odpowiedź :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pozwolę sobie powiedzieć, że mam wszystkie 140 rozdziałów na dysku, więc jak podasz maila lub cokolwiek to moge ci wysłać :)

      Usuń
    2. Mnie też, bardzo proszę - aleey@op.pl

      Usuń
    3. Anonimowy4:30 PM

      ja tez bardzo bym prosila :) meggi900@interia.pl

      Usuń
    4. Anonimowy5:59 PM

      ja też poproszę <3 psoty@onet.pl

      Usuń
  11. Anonimowy7:40 PM

    to ja też > mienskie_posladki@wp.pl

    Całuski, Silencio!:*

    OdpowiedzUsuń
  12. Anonimowy9:22 PM

    Ja też poproszę jeśli mogę!!!

    kasia757@poczta.onet.pl

    kocham o opowiadanie!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Silencio, Ja jeszcze dziś dam mój rysunek~ Mam nadzieję, że jeszcze mogę.

    OdpowiedzUsuń