Strony

niedziela, 29 listopada 2015

Publikacja "Zamiany" + Konkursy!

Zamiana

Z ogromną przyjemnością informuję, że udało mi się ukończyć "Zamianę". Myślę, że w całkiem przyzwoitym czasie, jak na blisko 350 stron tekstu ^^. Dziękuję wszystkim, którzy okazywali tej historii zainteresowanie i wsparcie. Gdyby w czasie mojego aktywnego publikowania na blogu ktoś powiedział mi, że będę w stanie ukończyć całe, liczące tak wiele stron opowiadanie w przeciągu około dwóch miesięcy, w życiu bym w to nie uwierzyła. Oczywiście to zupełnie inny tekst niż "Mgła", o wiele lżejszy klimatycznie i luźny pod względem stylistyki, a zatem i pisanie szło mi znacznie sprawniej, ale mimo wszystko jest to dla mnie olbrzymi sukces. Zarówno "Zamiana" jak i "Mgła" są dla mnie dowodem, że zdecydowanie poszłam we właściwą stronę, odchodząc od publikacji rozdziałowych, nawet jeśli dla części z Was jest to niezadowalająca decyzja.

"Zamianę" w całości znajdziecie tutaj -> KLIK

Uwaga: Jeśli macie jakiekolwiek wątpliwości czy problemy w kwestii płatności, nie macie konta internetowego, mieszkacie za granicą, cokolwiek w tym stylu - po prostu napiszcie do mnie na maila lub gadu-gadu (znajdziecie je w zakładce "O blogu").

Pozostałe opowiadania/książki dostępne na beezarze, znajdziecie poniżej:
Mgła
Astargot
Chaos
Drag Queen
Every Me
Zbiór opowiadań

Jestem bardzo ciekawa Waszych opinii, więc piszcie je bezpośrednio do mnie lub na blogu/Beezarze (w takim wypadku proszę o powstrzymanie się od spojlerów ^^).

Fragment

Jak już wspominałam, nie chce być gołosłowna. Zapowiedziałam, że pojawi się dłuższy fragment i wreszcie go wstawiłam. Liczy on 160 stron (jest to więc właściwie połowa książki). Po co? Dla osób, które nie są przekonane co do kupna albo nie mogą kupić w najbliższym czasie, a chciałyby się zapoznać z dalszą częścią historii lub po prostu chcą wziąć udział w konkursach.

Dłuższy fragment dostępny jest w opcji "podgląd" lub tutaj -> KLIK

Konkurs nr 1 (graficzny)

Jak wiecie jestem w pełni świadoma tego, że nie każdy może sobie pozwolić na zakup moich książek (z przyczyn finansowych), stąd konkursy. Oto pierwszy z nich: fanart do "Zamiany". Postać lub postacie, pozostawiam to w waszej gestii, podobnie jak technikę i wykonanie. Prace wysyłajcie mi na maila (silencioem@gmail.com) w tytule wpisując: "Konkurs 1". Upewnijcie się, że otrzymaliście ode mnie potwierdzenie (powinnam wam je wysłać góra w ciągu dwóch dni). Jeśli go nie otrzymacie, spróbujcie skontaktować się ze mną na blogu/gadu-gadu.

Konkurs potrwa do 31 grudnia. Do wygrania będzie oczywiście "Zamiana" - ilość nagród zależeć będzie od ilości prac.

Konkurs nr 2 (opisowy)

Dla osób, które rysować nie lubią/nie umieją/nie chcą, przewidziałam konkurs opisowy. Zadanie jest proste - przeczytajcie fragment "Zamiany" i napiszcie mi, oczywiście z wyjaśnieniem, którą postać lubicie najbardziej. Jak zwykle - nie ma złych czy dobrych odpowiedzi, jestem ciekawa Waszych opinii i tego na co zwracacie uwagę, więc piszcie całkowicie szczerze i swobodnie. Wasze odpowiedzi wysyłajcie mi na maila (silencioem@gmail.com) w temacie pisząc "Konkurs 2".

Konkurs potrwa do 24 grudnia. Do wygrania będzie jedna kopia "Zamiany".

Konkurs nr 3 ("Mgła")

Mam świadomość tego, że wciąż wiele osób nie miało okazji przeczytać "Mgły", a byłoby nią zainteresowanych. Stąd konkurs, o którym wcześniej była już mowa. Polega on na napisaniu wiersza bądź miniaturki (góra dwie strony Worda, Times New Romans 12). Obie formy mogą dotyczyć dowolnego opowiadania. Jeśli chodzi o wiersz: biały czy rymowany, pozostawiam to w waszej gestii. Jeśli chodzi o drugą formę - to, do czego ją wykorzystacie to również Wasza sprawa, może to być forma opowiadania, rozważań, opisu - cokolwiek przyjdzie Wam do głowy. Prace wysyłajcie mi na maila (silencioem@gmail.com) z zawartym w tytule "Konkurs 3".

Konkurs potrwa do 24 grudnia. Przewiduję dwie wygrane - jedną dla najlepszego wiersza, drugą dla drugiej formy, aczkolwiek jeśli prac będzie niewiele, wygrana może być tylko jedna.

Konkurs nr 4 (Dowolne opowiadania)

Zadanie brzmi następująco: fanart do dowolnego opowiadania. Nieważne czy jest to coś, co opublikowałam na Beezarze czy coś dostępnego na blogu, nieważne realia i tematyka, wykonanie czy technika. Wasza inwencja.

Konkurs potrwa do 31 stycznia. Zwycięzca będzie miał możliwość wybrania dwóch dowolnych, opublikowanych na Beezarze opowiadań/książek, które otrzyma w nagrodę.

10 komentarzy:

  1. Anonimowy10:34 PM

    Nigdy wcześniej nie zostawiłam tu nigdy komentarza, ale po przeczytaniu Zamiany już nie było innego wyjścia :)
    Genialne , mam nadzieje że będziesz pisać dalej a na mojej półce kiedyś pojawią się twoje dzieła wydane oficjalnie jako znane bestsellery.

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy6:34 PM

    Dziś rano przypomniałam sobie, że byłaś w trakcie pisania nowego tekstu (to za sprawą Luany, która nie omieszkała umieścić na swoim blogu wzmianki o Tobie). Jako że zachwyciłam się "Mgłą" od razu zakupiłam również "Zamianę". Jak tylko skończyłam czytać owe opowiadanie doszłam do wniosku, że w końcu muszę wyrazić swoją opinię tutaj. Prawdopodobnie jakiś niewielki % czytelników zostawia w komentarzach swój ślad, wiem jak to jest, sama jestem jednym z takich "cichych czytelników". Jednak nie mogłam wytrzymać :) Porwałaś mnie swoją historią, cały dzień nie mogłam myśleć o niczym innym jak tylko o przeczytaniu "Zamiany" do końca i dowiedzeniu się co będzie dalej. I gdy już skończyłam z całą stanowczością mogę stwierdzić, że to jest ten moment kiedy mogę przerwać swoje "milczenie". To mój pierwszy komentarz pod jakimkolwiek blogiem, pomimo że odwiedzam je od kilku lat, więc nie wiem za bardzo co mam tu napisać :) Dzisiejszy zakup to moim zdaniem najlepiej wydane pieniądze (na książkę) w moim życiu. Oczywiście inne osoby mogą mieć swoje zdanie na ten temat, może uważać, że któreś z Twoich opowiadań bardziej zasługuje na tytuł najlepszego. Rozumiem :) Cała ta książka stanowi idealne połączenie. Śmiałam się, płakałam, odczuwałam radość (razem z bohaterami... Naprawdę, oby więcej takich perełek :) Idąc za ciosem pragnę również pochwalić również twoje pozostałe dzieła. Każde z nich, niezależnie od tematyki, zachwyciło mnie. Masz piękny styl i umiejętność ... nie wiem jak to nazwać... porwania czytelnika? Jak już zacznę czytać coś stworzonego przez Ciebie nie mogę się oderwać, a gdy już skończę odczuwam bezbrzeżny smutek, chciałabym żeby ta przyjemność trwała dłużej i od razu przeszukuje "Internety", aby znaleźć coś co mogłoby temu dorównać. Jednak z reguły jest to bezskuteczne :) Nie mam talentu pisarskiego, ani jakichkolwiek podstaw by Cię oceniać czy krytykować (choć krytycy zawsze się znajdą, daleko nie trzeba szukać), ale po prostu chce napisać kilka słów, które mam nadzieję w pewien sposób wesprą Cię w dalszej twórczości. Oczywiście niewiele to pomoże, ale może kilka podobnych komentarzy w jakimś niewielkim stopniu odpłaci Ci za Twój trud i pracę. Jeżeli nie porzucisz pisania z jakichś niewyjaśnionych powodów, to możesz być pewna, że kupię każdą Twoją książkę i nie ominę niczego co pojawi się na blogu :) Z niecierpliwością wyczekuję również "Astargota" czy też rozdziałów z porzuconych już opowiadań, ale wiem że błaganie o kolejne rozdziały nic nie da, więc będę czekać tak długo jak będzie trzeba :)
    Jako że tekst w stylu "życzę weny" wydaje mi się być dość oklepany, to po prostu moje wypociny zakończę słowami: dziękuję Ci, że jesteś.
    M.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci bardzo za piękny komentarz ^^ Cieszę się, że "Zamiana" tak bardzo Ci się podobała i mam nadzieję, że z kolejnymi książkami będzie podobnie <3.

      Usuń
  3. Anonimowy2:14 AM

    Czy "Zamiana" będzie też dostępna w tańszej wersji e-booka? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chodzi o to czy będzie dostępna taniej? Na pewno nie w najbliższym czasie :)

      Usuń
  4. Silencio, czy Chaos (uwielbiam po prostu) w wersji ebook jest po korekcie zapisu dialogów, akapitu? Zawsze nieco niedbały zapis troszkę psuł mi komfort czytania, a pytam się bo chcę kupić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie jest to pełna korekta, raczej wprowadzenie akapitów i zamienienie myślników na... inne myślniki (whatever, profesjonalizm tak bardzo XD) z pomocą Ctrl + H plus nieco wymuszone spacje. Także - poprawki są, ale nie jest to pełen profesjonalizm.

      Usuń
    2. Przy okazji polecam do mnie pisać na "Astargocie" ^^ Tamten blog mam podłączony do maila którego sprawdzam na bieżąco i tam też pojawiają się wszystkie nowości, więc będzie łatwiej.

      Usuń
  5. Anonimowy9:02 PM

    Wiesz co, wchodziłem kiedyś na Twój profil, jak byłem małym gnojkiem, pozwolił mi on w pewnym stopniu zaakceptować to kim jestem. Moja seksualność mimo, że odmienna w "normalnym" świecie, tutaj stawała się akceptowalna. Po 3-4 latach wróciłem na Twój blog i nie mogą się doczekać, aż nadrobię zaległości, szczerze liczę na kolejne nieprzespana/przepłakane pełne emocji noce.
    Pozdrawiam.
    S.S.
    (Tak się chyba kiedyś podpisywałem)

    OdpowiedzUsuń