Strony

poniedziałek, 28 marca 2016

Publikacja

Mam przyjemność poinformować, iż skończyłam pracę nad kolejną książką. "Szepty przeszłości" możecie nabyć tutaj -> KLIK. Możecie też pobrać darmowy fragment, w tym samym miejscu.

W ramach drobnego bonusu za braki okładkowe, dorzucam jeszcze drobny sneak peak do mojej kolejnej powieści -> KLIK.

Jak zwykle proszę o nie spojlerowanie w komentarzach. Dla osób chcących się dzielić komentarzami zawierającymi szczegóły/spojlery/teorie i dyskusje, otwieram ten wątek - KLIK. Zapraszam do udzielania się.

I w sumie to by było na tyle jeśli chodzi o kwestie informacyjne.

Enjoy.

1 komentarz:

  1. Anonimowy9:20 PM

    Hej,
    trafiłam tutaj niedawno, jak na razie przeczytałam tylko opowiadanie "Gabriel", które bardzo mi się podobało, te klimaty, historia jest ciekawa, czytało się naprawdę rewelacyjnie, zastanawiam się co czytać następne, ale chyba wybiorę "you found me"...
    idę czytać pozostałe opowiadania...
    mam nadzieję, że kiedyś dokończysz te opowiadanie..
    Dużo weny życzę...
    Pozdrawiam serdecznie Aga

    OdpowiedzUsuń